کد خبر: 101669
A

محمد مهاجری: اگر ضرغامی نامزد انتخابات شود از «میرسلیم» هم کمتر رای می آورد

فعال سیاسی اصولگرا نسبت به انتشار گفت وگوی روز گذشته ضرغامی واکنش نشان داد.

محمد مهاجری: اگر ضرغامی نامزد انتخابات شود از «میرسلیم» هم کمتر رای می آورد

به گزارش دیده بان ایران، محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در خصوص کاندیداتوری ضرغامی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من قبلا هم گفتم؛ آقای ضرغامی شوخی انتخابات هستند. ایشان می‌ آید تا مقداری نمک به انتخابات  اضافه شود و فضای نه چندان بامزه‌ی انتخابات را بامزه‌ کند.

وی ادامه داد: آقای ضرغامی گاهی اوقات ادای روشن فکرها و گاهی اوقات ادای اصلاح طللبان را در می‌آورد و به نظرم، اخیراً هم  شعبه شماره دوم آقای احمدی نژاد شده‌اند.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا در خصوص اظهارات ضرغامی مبنی بر اینکه احمدی‎ نژاد شخصیت جهانی است، گفت: همین خودش شوخی است! همانطور که گفتم ایشان برای اینکه می خواهند شعبه شماره دوم آقای احمدی‌نژاد شوند این حرفها را می زنند تا شاید بتوانند آرایی را که فکر می‌کنند آقای احمدی نژاد می‌آورد، به سمت خودشان بیاورند. در حالی که نه طرفداران آقای احمدی نژاد و نه آرای مستقل دیگری به سمت ایشان می‌آید.

وی ادامه داد: من خیلی دوست دارم ایشان حتما کاندیدای انتخابات شوند، زمانی که تعداد آرای ایشان از تعداد آرای آقای میرسلیم در انتخابات سال ۹۶ هم کمتر شود، مجددا به فضای فعالیت در توئیتر و اینستاگرام بر می گردند تا دور همدیگر بیشتر خوش بگذرانند!

محمد مهاجری در خصوص تفاوت دوران ریاست ایشان بر سازمان صداوسیما با دوره فعلی گفت: من معتقد هستم صداوسیمای فعلی، وارث دوران صداوسیمای آقای ضرغامی است. ایشان جز توسعه‌ی کمی هیچ  کاری در سازمان انجام ندادند. آقای ضرغامی فکر می کردند که همه کارها با رفاقت و داش‌مشتی گری انجام می‌شود. حال آنکه بنیان سقوط صداوسیما هم در جهت ارزش‌های اخلاقی و هم در جهت ارزش‌های سیاسی، در زمان ریاست ایشان کلید خورده است.

او در پایان گفت: بنابراین به نظرم حرف هایی که ایشان می زند بیشتر از هر چیزی به شوخی شبیه است و احتمالا خودشان هم می‌گویند تا دیگران بخندند و تفریح کنند!

منبع: مدارا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر