کد خبر: 101689
A
دیده بان ایران:

سفر قالیباف؛ اختلاف بین اصولگرایان را عیان کرد/ میخواستند قالیباف را فردی استثنایی معرفی کنند، شکست خورند/ شریعتمداری: نامه رهبری را فردی دیگری هم می توانست ببرد

سایت رجا نیوز ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری که پیشتر نسبت به بزرگ کردن این سفر هشدار داده بودند با انتشار این بخش از سخنان مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: "اینطور نبوده که فقط رئیس مجلس می‌توانسته این پیغام را ببرد."

سفر قالیباف؛ اختلاف بین اصولگرایان را عیان کرد/ میخواستند قالیباف را فردی استثنایی معرفی کنند، شکست خورند/ شریعتمداری: نامه رهبری را فردی دیگری هم می توانست ببرد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف روز یکشنبه علی رغم شکست در پروژه انتخاباتی و گرفتن عکس یادگاری با ولادیمیر پوتین راهی مسکو شد تا به گفته خودش پیام رهبری انقلاب را به دست رئیس جمهور روسیه برساند. اما با گذشت چند ساعت از انتشار خبرهای این سفر در رسانه های اصولگرا، حسین شریعتمداری از مدافعان مجلس انقلابی و محمدباقر قالیباف شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا شبکه افق نزدیک به سپاه، گفت: هدف اصلی سفر انتقال پیام رهبر انقلاب اسلامی نبوده است! 

شریعتمداری همچنین اضافه کرد: سفر آقای قالیباف به روسیه سفری کاری و به دعوت مسکو است. بحث انتقال پیام هدف اصلی این سفر نبوده، بلکه به اهداف این سفر اضافه شده است. با اطلاع میگویم، اینطور نبوده که فقط رئیس مجلس می‌توانسته این پیغام را ببرد.

سایت رجا نیوز ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری که پیشتر نسبت به بزرگ کردن این سفر هشدار داده بود با انتشار این بخش از سخنان مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: "اینطور نبوده که فقط رئیس مجلس می‌توانسته این پیغام را ببرد."

این در حالی است که رجا نیوز ذیل همین مطلب با انتشار خبر حضور حجت الاسلام ابراهیم رئیسی با رو تیتر "استقبال دیدنی مردم و مسئولان عراق از رئیس دستگاه قضا" به استقبال این خبر رفت و در واقع ترتیب این دو خبر در صفحه اول سایت حاکی از طعنه و کنایه ای بود که جبهه پایداری پیشتر به قالیباف زده بود.

اعضای جبهه پایداری که این روزها در حال جمع آوری برای نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستند پس از لغو دیدار قالیباف و پوتین عقیده داشتند که "اطرافیان رئیس مجلس سعی داشتند تا با بزرگنمایی از این سفر سعی در کسب اعتبار سیاسی برای خود داشته و سعی دارند تا قالیباف را فردی استثنایی معرفی کرده که فقط او لیاقت این نامه‌بری را داشته است!"

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر