کد خبر: 101753
A
دیده بان ایران خبر می دهد؛

درخواست علم الهدی از مراجع عظام تقلید در قم: نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ را بر او تکلیف کنید

برخی شنیده ها حاکی از این است که حلقه اول نزدیکان ابراهیم رئیسی، به خصوص حجت الاسلام علم الهدی اخیراً تلاش دارند که با ارتباط با برخی از مراجع عظام تقلید در قم از آنها درخواست کنند که ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری را بر او به نوعی تکلیف کنند.

درخواست علم الهدی از مراجع عظام تقلید در قم: نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ را بر او تکلیف کنید

به گزارش دیده بان ایران، با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصولگرایان همچنان در معرفی نامزد نهایی خود دچار سردرگمی شده اند و علی رغم اینکه از پیروزی خود در این انتخابات مطمعن هستند، نمی خواهند در این میان کدورتی هم بین احزاب متعدد اصولگرا رخ بدهد.

در حالیکه گفته می شود محمدباقر قالیباف تبلیغات خود برای انتخابات سال آینده را آغاز کرده است اخبار ضدو نقیضی درباره ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات در حال انتشار است. در این میان برخی اصولگرایان حضور رئیسی در انتخابات را از جهت اجماع و انسجام جبهه انقلاب امری لازم می دانند و عده ای دیگر بر این باورند که رسالت رئیسی در دستگاه قضا و مبارزه با فساد هنوز در ابتدای راه است و او نباید این رسالت را نیمه کار رها کند.

اما با این وجود برخی شنیده ها حاکی از این است که حلقه اول نزدیکان ابراهیم رئیسی، به خصوص حجت الاسلام علم الهدی اخیراً تلاش دارند که با ارتباط با برخی از مراجع عظام تقلید در قم از آنها درخواست کنند که ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری را بر او به نوعی تکلیف کنند.

این بخش از حامیان رئیسی معتقدند که در صورت مطالبه مراجع عظام تقلید، آیت الله رئیسی به نوعی مکلف به حضور در انتخابات خواهد شد. 

لازم به ذکر است که بر اساس آخرین شنیده های دیده بان ایران، آیت الله خامنه ای، رهبری انقلاب در ملاقات با روسای دو قوه مقننه و قضاییه تاکنون نسبت به درخواست آنها برای ورود به انتخابات اظهارنظری در نفی یا تشویق این افراد برای نامزدی در انتخابات سال آینده نکرده اند.

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر