کد خبر: 101800
A

آخرین وضعیت پرونده عنابستانی در مجلس / یک نماینده: چنانچه سرباز راهنمایی و رانندگی مقصر باشد، اقدامات لازم بررسی می شود

حسین حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به ماجرای درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به خط ویژه دروازه دولت به کجا رسید، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که داشتم، می‌دانم که این موضوع همچنان در حال بررسی و پیگیری در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است

آخرین وضعیت پرونده عنابستانی در مجلس / یک نماینده: چنانچه سرباز راهنمایی و رانندگی مقصر باشد، اقدامات لازم بررسی می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگویی و در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به ماجرای درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به خط ویژه دروازه دولت به کجا رسید، گفت: من در حال حاضر برای سرکشی به امور شهروندان حوزه انتخابیه به این منطقه آمدم و طبق آخرین اطلاعاتی که داشتم، می‌دانم که این موضوع همچنان در حال بررسی و پیگیری در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک نماینده فکر می‌کنید رویکرد و برخورد مناسب با این ماجرا چیست، تصریح کرد: من قبلا یک بار درباره این مساله توییت زده بودم و مواضعم را اعلام کرده بودم و حالا نیز اعتقاد دارم که ما نمایندگان مجلس ، قانون‌گذار و ناظر بر آن هستیم. بنابراین ما باید تابع قانون باشیم و قانون‌مداری و احترام به قانون را از خودمان در جامعه شروع کنیم.

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا بررسی ماجرای درگیری نماینده سبزوار و مامور راهنمایی و رانندگی با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی دنبال می‌شود، اظهارکرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوارهای ویدئویی در محل به دست آمده پرونده را بررسی می‌کند و اتفاقا جلسات مشترکی نیز با نیروی انتظامی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش همکاران من این است تا به صورت شفاف، ابعاد ماجرا مشخص شود تا اگر نماینده مجلس مقصر ماجرا بود، ایشان عذرخواهی کرده و چنانچه مامور راهنمایی و رانندگی مقصر بود نیز، اقدامات لازم نیز در آن زمینه پیگیری و بررسی شود.

حسین زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید نتیجه این پرونده چه زمانی مشخص شود، گفت: احتمال دارد که ظرف یک یا 2 هفته آینده نتایج بهتری از این پرونده مشخص شود که برای مردم و رسانه‌ها نیز قابل بیان باشد.

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر