کد خبر: 101838
A

اکبر اعلمی: آقا محمود، خالی‌بندی هم حد و مرزی دارد!

نماینده اسبق مجلس نوشت: ممکن است حافظه تاریخی مردم ضعیف باشد، اما توصیه می‌کنم، در خالی‌بندی‌های خود و قلب و مسموم کردن تاریخ کمی احتیاط کنید!

اکبر اعلمی: آقا محمود، خالی‌بندی هم حد و مرزی دارد!

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر اعلمی، نماینده اسبق مجلس در پاسخ به نامه اخیر محمود احمدی نژاد به حسن روحانی درباره برخورد نیروی انتظامی با هوادارانش در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: ممکن است حافظه تاریخی مردم ضعیف باشد، اما توصیه می‌کنم، در خالی‌بندی‌های خود و قلب و مسموم کردن تاریخ کمی احتیاط کنید!

از این رو جهت یادآوری ‌اشاره می‌کنم که در دولت کریمه جنابعالی دستکم سه بار بعضی از معترضین سرکوب و بقول شما لت و پار شدند که دو مورد آن همزمان با حضور بنده در مجلس بود:

۱. برقراری سه روز حکومت نظامی در شهرستان اقلید و سرکوب معترضین در این شهرستان، در اردیبهشت سال ۸۶ آن‌هم بخاطر تصمیمات نامتعارف، عجولانه، غیرکارشناسی و نادرست جنابعالی در تقسیمات کشوری؛

۲. سرکوب شدید معترضین در شهرهای تبریز، نقده، ارومیه، مشکین‌شهر و اردبیل در خرداد سال ۸۵؛

حتما بیاد دارید بخاطر دو مورد اخیر که همزمان با دوران نمایندگی بنده در مجلس بوده، وزرای کشور، اطلاعات و دفاع دولت کریمه را در چهار نوبت برای پاسخگویی و ادای توضیحات به مجلس فراخواندم که فایل تصویری و مشروح مذاکرات آن نیز موجود است!

۳. سرکوب گسترده و شدید معترضین به نتایج انتخابات در سال ۸۸

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر