کد خبر: 101841
A

نادر قاضی پور: من به روحانی رای ندادم ولی باید فتنه را در نطفه خفه کرد

نماینده پیشین مجلس با اشاره به هتاکی به رئیس جمهور در اصفهان گفت: در این شرایط وظیفه دادستانی همان شهرستان است که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند تا ببیند در پشت این قضیه چه کسانی نقش دارند.

نادر قاضی پور: من به روحانی رای ندادم ولی باید فتنه را در نطفه خفه کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ «نادر قاضی پور»، نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم، در رابطه با توهین و هتاکی به رئیس جمهور در مراسم 22 بهمن گفت: شخص دوم مملکت بعد از رهبری معظم، رئیس جمهور است، من به روحانی رای ندادم و منتقد او هستم ولی نباید اجازه داد در ملا عام تعدادی به او توهین کنند تا خوراک رسانه های بیگانه شود. 

او ادامه داد: نباید انتقادها به فحاشی کشیده شود، فحاشی در دین مبین اسلام نیست. رهبری در دیدار با مداحان مطرح کردند که مسایل روز را به مداحی وارد نکنید تا قداست مداحی حفظ شود، باید قداست ریاست جمهوری را هم حفظ کنیم ممکن است فردا روزی فرد مورد انتخاب آنها رئیس جمهور مملکت شود. باید مانند امیرالمومنین از خلیفه کُشی جلوگیری کنیم مورد قبول ما نیست تا در ملا عام به نفر دوم مملکت، بی احترامی شود.

قاضی پور در  پاسخ به  این سوال که به نظر شما قوه قضاییه و دادستان نباید به این موضوع ورود کنند، بیان کرد: رئیس جمهور حق قانونی دارد تا از این افراد شکایت کند اما این کار را نمی کند. در این شرایط وظیفه دادستانی همان شهرستان است که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند تا ببیند در پشت این قضیه چه کسانی نقش دارند. ایا این جوانان ناخوداگاه این کار را کردند یا خدایی نکرده خط دهی از جای دیگر  صورت گرفته، معتقدیم باید فتنه را در نطفه خفه کرد.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر