کد خبر: 101871
A

نامه محرمانه اصولگرایان به مقامات عالی نظام: مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق نکنید

ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری که این روزها سعی بر راضی کردن «سیدابراهیم رئیسی» برای شرکت در انتخابات دارد با انتشار گزارشی از ارسال یک نامه محرمامه به مقامات عالی نظام خبر داد

نامه محرمانه اصولگرایان به مقامات عالی نظام: مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق نکنید

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت رجانیوز ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری که این روزها سعی بر راضی کردن «سیدابراهیم رئیسی» برای شرکت در انتخابات دارد با انتشار گزارشی از ارسال یک نامه محرمامه به مقامات عالی نظام خبر داد و نوشت: 

خبرهای متعدد حاکی است که افراد و اضلاع مشخصی از این جریان بر این نظرند که در انتخابات آتی ریاست جمهوری نیازی به تبلیغ مشارکت بالا از سوی ارکان مختلف نظام وجود ندارد. حتی برخی پا را فراتر گذاشته و خبر از ارسال نامه‌هایی خطاب به مقامات عالی نظام داده‌اند که در آن‌ها خواسته شده تا در این دوره از انتخابات تشویق زیادی به مشارکت گسترده در انتخابات صورت نگیرد.
 
این سایت منتقد محمدباقر قالیباف نوشت: باید توجه داشت که مشارکت پایین شاید به آرزوهای دور و دراز برخی افراد و جریان‌ها برای رسیدن به پاستور منتهی شود، اما دولت برآمده از مشارکت پایین هرگز نخواهد توانست اقدامات مهم و راهبردی مورد نیاز نظام اسلامی در گام دوم انقلاب را راهبری و مدیریت کند. «دولت ضعیف» شاید به نفع یک گروه سیاسی محدود باشد اما هرگز به نفع مردم و انقلاب اسلامی نخواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

افشاگری پایداری چی ها از نامه عجیب اصول گرایان به رهبری/ موضوع: فراهم آوردن زمینه های کاهش مشارکت مردم در انتخابات!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر