کد خبر: 101885
A

حمایت «صادق محصولی» از دولت احمدی نژاد/ مردم طعم خدمات دولت و وزرای ارزشی را به جز چند سال از این ۴۲ سال، دیگر نچشیده‌اند

دبیرکل جبهه پایداری گفت: بعضی از عناصر سیاسی هم برای کوبیدن رقیب، تقابل اصلح غیرمقبول را با صالح مقبول مطرح می‌کنند. ما معرفی اصلحی که امکان و احتمال رای‌آوری نداشته باشد را عمدتا کار لغوی می‌دانیم و برای معرفی نامزد اصلح، امکان رای‌آوری را به عنوان یکی از شاخص‌های مهم تلقی می‌کنیم.

حمایت «صادق محصولی» از دولت احمدی نژاد/ مردم طعم خدمات دولت و وزرای ارزشی را  به جز چند سال از این ۴۲ سال، دیگر نچشیده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری، با اشاره به وضعیت این تشکل سیاسی پس از رحلت علامه مصباح یزدی اظهار داشت: افتخار وجود شورای فقها، برای پایداری بسیار ارزشمند و ذی قیمت بوده و در بین احزاب و تشکل ها منحصر در تشکیلات پایداری است.

 

بخش هایی از این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

 

محصولی درباره تصمیم جبهه پایداری برای تعیین جایگزین علامه مصباح یزدی با اشاره به اینکه شورای فقها از اول تاسیس، رکن رکین تشکیلات پایداری بود و همواره سه نفر فقیه ربانی و انقلابی بر تصمیمات و عملکرد این جبهه نظارت داشتند، گفت: پس از رحلت عزیز سفر کرده حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره)، شورای مرکزی با مشورت دو فقیه دیگر در صدد جایگزین ایشان است، همچنان که پس از رحلت حضرت آیت الله خوشوقت رضوان الله تعالی علیه که یکی از اولین فقهای جبهه پایداری بودند، فقیه ربانی و انقلابی دیگری جایگزین ایشان شد.
 

 به نظر ما نامزد اصلح کسی است که بیشترین نمره را در مجموع سوابق و زمینه های مختلف اقتصادی و عملکردی با توجه به شاخص های مورد نظر کسب کند. با این تعریف کلی در واقع می توان گفت همه به دنبال اصلح هستند هر چند برخی به ظاهر آن را نقد کنند و این تفاوت در مصداق و خروجی اصلح در جناح ها، سلیقه ها و جریان های مختلف سیاسی ناشی از اختلاف در شاخص ها و حتی ضریب شاخص هاست.
 

 یک جریان انقلابی نامزدی را که اهل بده بستان و زد و بند سیاسی و اقتصادی است را در تضاد با شاخص عدالت و شفافیت و رعایت اصول ارزشی می بیند. در مقابل برای یک جریان سیاسی سکولار، نامزد اهل زد و بند سیاسی اقتصادی می‌تواند نمره مثبت بگیرد ولو با عناوین و پوشش های جعلی مثل اهل تعامل بودن و اهل مشورت و کار جمعی بودن؛ متاسفانه امروز در فرهنگ سیاسی سکولاریسم اهل معامله را با نیرنگ، اهل تعامل معرفی می کنند، چرا که تعامل واژه‌ای است که همه از آن استقبال می کنند و عموما نه تنها واژه منفی نیست بلکه مثبت هم هست.
 

در واقع ما در فرهنگ سیاسی التقاطی و سکولار با دگرگون کردن معنای واقعی واژه ها مواجهیم. نمونه دیگر این دگرگونی معانی، واژه تندروی است که متأسفانه جهت کوبیدن رقیب در پایداری بر روی اصول و ارزش ها به کار می رود تا با برچسب عنوان تندروی که واژه مطلوبی نیست یک فرد یا یک جریان پایدار بر اصول و ارزش‌ها را بکوبند.
 

 بعضی از عناصر سیاسی هم برای کوبیدن رقیب، تقابل اصلح غیر مقبول را با صالح مقبول مطرح می‌کنند. ما معرفی اصلحی که امکان و احتمال رای آوری نداشته باشد را عمدتا کار لغوی می دانیم و برای معرفی نامزد اصلح، امکان رای آوری را به عنوان یکی از شاخص های مهم تلقی می‌کنیم.
 

محصولی با اشاره به اینکه مردم طعم خدمات دولت و وزرای ارزشی را  به جز چند سال از این ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نچشیده‌اند، تاکید کرد: جریان غرب‌گرا می داند اگر دولت به دست نیروهای انقلابی و ارزشی بیفتد و خدمتگزاری به مردم و عملکرد عدالت محور و پیشرفت کمی و کیفی کشور ذائقه جامعه به سمت نیروهای انقلابی تغییر می کند و دست سکولار های غربگرا رو می شود.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر