کد خبر: 101963
A

حزب اصلاح طلب مردم‌سالاری برای انتخابات ۱۴۰۰ نامزد مستقل معرفی می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از کنگره روز ۳۰ بهمن حزب مردم سالاری خبر داد و گفت: احتمال دارد تا در این کنگره نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی شود.

حزب اصلاح طلب مردم‌سالاری برای انتخابات ۱۴۰۰ نامزد مستقل معرفی می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ آرش حبیبی، عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب مردم‌سالاری، گفت: نوزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری به‌شکل مجازی روز سی بهمن با شعار «تقویت حاکمیت مردم با جمهوریت سوم»  و با سخنرانی شخصیت‌های اصلاح‌طلب برگزار می‌شود و احتمال معرفی نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وجود دارد.

نماینده حزب مردم‌سالاری در جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: بحث نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از مدت‌ها قبل در دفتر سیاسی و شورای مرکزی این حزب تصویب شده، اما پس از مخالفت دبیرکل به مجمع عمومی کنگره نوزدهم موکول شده و لذا تاکنون اعلام نشده است.

حبیبی افزود: اگر در کنگره نوزدهم حضور نامزد اختصاصی پذیرفته شود این موضوع به جبهه اصلاح‌طلبان ایران اطلاع داده می‌شود.

او اضافه کرد: در کنگره نوزدهم با هماهنگی نماینده وزارت کشور انتخاب مستقیم دبیرکل از سوی مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان را خواهیم داشت.

حبیبی با اشاره به موضع حزب مردم‌سالاری درباره مشارکت مشروط در انتخابات خرداد ۱۴۰۰، تاکید کرد: حزب ما هرگز در پی نامزد نیابتی و استقراضی نبوده و نخواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر