کد خبر: 102078
A

مشرق نیوز: پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد!

این سایت وابسته به نیروهای موسوم به انقلابی ها نوشت: اصلاح‌طلبان اولین جلسه رسمی کمپین انتخاباتی خود را در اقدامی نمادین در حسینیه امام (ره) در جماران آغاز کرده و جالب‌توجه آن که از اعضای نهضت آزادی نیز دعوت کرده تا در سازوکار جدید انتخاباتی خود نقش داشته باشند.

مشرق نیوز: پای لیبرال‌ها بعد از ۳۳ سال به حسینیه جماران باز شد!

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری تحلیلی مشرق نیوز به نهادهای خاص(!) وابسته است با اشاره به برگزاری نخستین جلسه «جبهه اصلاح طلبان ایران» که پیشتر آن را سازمان مجاهدین خلق تقی شهرام مقایسه کرده بود نوشت:

اصلاح‌طلبان اولین جلسه رسمی کمپین انتخاباتی خود را در اقدامی نمادین در حسینیه امام (ره) در جماران آغاز کرده و جالب‌توجه آن که از اعضای نهضت آزادی نیز دعوت کرده تا در سازوکار جدید انتخاباتی خود نقش داشته باشند.

سال ۸۸ ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان کارش را با نام مستضعفان و از مسجدی در نازی‌آباد تهران شروع کرده و البته مدتی بعد با تشکیل ستادهای انتخاباتی در محله‌های بالای شهر ازجمله ستاد قیطریه زمینه شورش شهری اشراف را فراهم آورد. حالا در یک اقدام کاریکاتوری همان گروه شکست‌خورده از محل بیت امام و البته این بار به پشتوانه سازمان‌دهی ضدانقلاب کار خود را آغاز کرده است.

و البته این طنز ماجراست که در سالگرد پاسخ تاریخی حضرت امام (ره) به علی‌اکبر محتشمی پور که نهضت آزادی را گروهی منحرف و بدتر از منافقین خوانده بود پای اعضای نهضت به حسینیه جماران باز شده است.

مشرق نیوز در ادامه نوشت: البته اتصال گروه‌های لیبرال و متصل به سازمان‌های جاسوسی خارجی به اصلاح‌طلبان اتفاقی نبوده و روندی طولانی‌مدت را طی کرده و اصلاح‌طلبان نه از سر یک ائتلاف سیاسی موقت که با داشتن یک دیدگاه مشخص با آن‌ها پیوند خورده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر