کد خبر: 10222
A

احمدی نژاد و یارانش، غایبان مراسم ۹ دی

در حالی مصباح‌یزدی روز پنجشنبه به مناسب «۹ دی» سخنرانی کرد و مردان دولت‌های نهم و دهم مانند بذرپاش هم در این روز به پشت تریبون رفتند اما نشانی از محمود احمدی‌نژاد نبود.

احمدی نژاد و یارانش، غایبان مراسم ۹ دی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ نامه نیوز نوشت: این سوالی است که البته برای ۹ دی سال ۹۵ نیست، بلکه او در سال‌های اخیر چندان تمایلی ندارد تا مانند یاران و پشتیبانان دیروز خود در این روز سخنرانی کند. نکته قابل تامل اینکه در سایت احمدی‌نژاد مطلبی باتیتر «ملت ایران ۹ دی ازآرمان‌های خود دفاع کرد» منتشر شده است که این تصور رادر خواننده ایجاد می‌کند که او یکی از سخنرانان این روز بوده است، اما زمانی متن منتشره اظهارات رئیس‌جمهور سابق به پایان می‌رسد تاریخ «۹ دی» نمایانگر آن است که او مطلب جدیدی درباره این روز نداشته است و باید به این نکته توجه داشت متن منتشره نشانی از شباهت به متن سخنرانی سایر سخنرانان ۹ دی ندارد!

البته تنها احمدی‌نژاد نبود که نامی از او در مراسم‌های «۹ دی» دیده نشد، بلکه اگر به کانال‌های تلگرامی نزدیکان او مراجعه شود، آنها هم اشاره‌ای به این روز نکرده‌اند، چنان‌که در حالی که سایر کانال‌های تلگرامی حامی دولت قبل مطالبی درباره «۹ دی» منتشر کرده بودند، حمید بقایی، علی‌اکبرجوانفکر و بهمن شریف‌زاده و غیره اشاره‌ای هر چند کوچک به این روز نداشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر