کد خبر: 102300
A

رسانه اصولگرا: متن صحبت‌های وزیر اطلاعات را «آشنا» تنظیم کرده بود

یک رسانه اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری درباره پشت پرده اظهارات محمود علوی در گفت وگوی ویژه شبکه دو صداوسیما نوشت: "علوی بارها نشان داده است از سواد لازم اطلاعاتی برخوردار نیست و تحت تاثیر مشاوران اصلاح طلب خود در وزارت اطلاعات است.

رسانه اصولگرا: متن صحبت‌های وزیر اطلاعات را «آشنا» تنظیم کرده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سخنان اخیر سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات دولت دوازدهم تا جایی جنجال برانگیز شد که روز گذشته برخی رسانه های نزدیک به دولت از قول محمود واعظی از تذکر حسن روحانی به علوی خبر دادند. 

یک رسانه اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری درباره پشت پرده اظهارات محمود علوی در گفت وگوی ویژه شبکه دو صداوسیما نوشت: "علوی بارها نشان داده است از سواد لازم اطلاعاتی برخوردار نیست و تحت تاثیر مشاوران اصلاح طلب خود در وزارت اطلاعات است. او هر موقع به صدا و سیما دعوت شده است، سخنان خود را از روی کاغذ میخواند که مشخص است برای او نوشته اند که چه حرف هایی بزند. گفته می شود این مطالب نوشته شده توسط حسام الدین آشنا مسئول امنیتی میز جنگ روانی وزارت اطلاعات، آماده می شود و وزیر اطلاعات فقط مسئولیت قرائت آنها را دارد."

 

گفتنی است روز گذشته وزیر اطلاعات قرار بود جهت پاسخ به تعدادی از سوالات نمایندگان بابت اظهارات اخیرش در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شود که بنا به دلایلی این جلسه لغو شد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر