کد خبر: 102354
A
در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد:

حسن روحانی: وقتی متوجه ورود ویروس کرونا به کشور شدم، گفتم چه انتخابات باشد و چه نباشد به مردم بگویید

رئیس جمهور گفت: روزی که متوجه ورود ویروس کرونا به کشور شدیم گفتم چه انتخابات باشد چه نباشد، یا هر مراسمی دیگری که پیش رو داریم باید به مردم بگویم کرونا وارد کشور شده است چرا که مسئله جان مردم است.

حسن روحانی: وقتی متوجه ورود ویروس کرونا به کشور شدم، گفتم چه انتخابات باشد و چه نباشد به مردم بگویید

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیان این که یکسال از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد، گفت: سال گذشته ۳۰ بهمن، صبح چهارشنبه ما متوجه شدیم  ویروس کرونا  وارد کشورمان شده است؛ البته صحبت‌های از چند روز قبل در این باره وجود داشت اما آن روز تست تشخیصی به ما گفت ویروس کرونا وارد شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: از همان روز نخست که متوجه ورود ویروس کرونا به کشورمان شدیم  در هیات دولت تصمیم گرفتیم به مردم اعلام کنیم  این ویروس وارد شده است البته افرادی در آن روزها شبهه داشتند که نزدیک انتخابات این موضوع را اعلام کنیم یا خیر، گفتم چه انتخابات باشد چه نباشد یا هر مراسمی دیگری دیگری که پیش رو داریم باید به مردم بگویم کرونا  وارد کشور شده است چرا که مسئله  جان مردم است.

وی خاطر نشان کرد: از همان روز چهارشنبه گفته شد این ویروس وارد کشور شده است، این که ضد انقلاب خارج نشین می‌گوید دولت واقعیت را نگفته است و به خاطر انتخابات دیر به مردم اعلام کرده است یک صد در صدی است   ما از همان لحظه‌ای که متوجه شدیم  ویروس کرونا وارد کشور شده است به مردم اعلام کردیم.

روحانی یادآور شد:  در طول مدتی که ویروس وارد کشور شده است  موج‌های بسیاری  داشتیم و تعداد مرگ و میر ما افزایش و کاهش پیدا کرد و ما  همیشه  یک آمار دقیق به مردم اعلام کردیم و باید بگویم  ایران جزء کشورهایی بوده است که از لحاظ اطلاع‌رسانی  در هر ۲۴ ساعت یکبار آمار به روز شده به مردم داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر