کد خبر: 102485
A

فعال سیاسی اصولگرا: «گروسی» نمی‌تواند اجرای قانون را لغو کند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آمدن رئیس آژانس بین امللی انرژی اتمی به ایران آن هم چند روز مانده به خروج ایران از پروتکل الحاقی نمی تواند اجرای قانون را لغو کند، قطعا این اقدام اجرا خواهد شد.

فعال سیاسی اصولگرا: «گروسی» نمی‌تواند اجرای قانون را لغو کند

به گزارش دیده بان ایران؛ «لطف الله فروزنده»، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران  با اشاره به اینکه در آستانه 5 سافند و زمان تعیین شده برای خروج ایران از پروتکل الحاقی قرار داریم گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر این است تا زمانی که آمریکا اقدام عملی برای لغو تحریم ها انجام ندهدهیچ گامی برندارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حتی اگر بخواهد مذاکره کند برای ما تفاوتی ندارد زیرا باید قبل از هر اقدامی ابتدا تحریم ها لغو شود، تصریح کرد: بعد از اینکه جمهوری اسلامی عملکرد آمریکا را راستی آزمایی کرد می توانیم درباره هر گونه مذاکره ائم از برجام صحبت کنیم.

فروزنده با اشاره به اینکه خروج از پروتکل الحاقی مصوبه مجلس است و مُر قانون رعایت شود ادامه داد: آمدن رئیس آژانس بین امللی انرژی اتمی به ایران آن هم چند روز مانده به خروج ایران از پروتکل الحاقی نمی تواند اجرای قانون را لغو کند، قطعا این اقدام اجرا خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رافائل گروسی می تواند با مقامات ایرانی رایزنی کرده و دیدگاه مقامات ایرانی را دریافت کند تاکید کرد: در حال حاضر مسئله عملکرد آمریکاست که باید تحریم ها را لغو کنند.

فروزنده با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: دولت و دستگاه دیپلماسی باید محکم ایستادگی کند و تا آمریکا و اروپا اقدام عملی برای لغو تحریم ها انجام نداده هیچ اقدامی انجام ندهند.

 

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر