کد خبر: 102600
A

نماینده مردم خمین در مجلس: مسعود ده نمکی همیشه مسایلی را مطرح می‌کند که کمتر کسی جرات گفتن آن را دارد/ سریال دادستان حرف مردم است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: سریال «دادستان»را می‌توان نمونه خوب سریال‌سازی در تلویزیون دانست. با این سریال و تولید این دست آثار، رئیس رسانه ملی به خوبی نشان داد که نگاهی کلان و گفتمان‌ساز را در رسانه دنبال می‌کند که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نماینده مردم خمین در مجلس: مسعود ده نمکی همیشه مسایلی را مطرح می‌کند که کمتر کسی جرات گفتن آن را دارد/ سریال دادستان حرف مردم است

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی درباره سریال «دادستان» ساخته مسعود ده‌نمکی گفت: مسعود ده نمکی در آثارش همیشه مسایلی را مطرح می‌کند که کمتر کسی جرات گفتن آن را دارد و به صراحت در راستای گفتمان انقلاب و امام (ره) فیلم و سریال ساخته است. در «دادستان» هم تلاش کرده در راستای تاکیدات امام (ره) و رهبری قدم بردارد و حرف و درد مردم را به خوبی در سریال گنجانده است.

وی افزود: این که او در آثارش همیشه تلاش کرده به اندیشه‌های امام و رهبری توجه کند امری است جدا اما این که تلویزیون و مدیران آن شجاعت نمایش آن را داشته، نشان از تغییر راهبردی تلویزیون دارد. در این جا باید از دکتر علی‌عسگری رئیس رسانه ملی برای تولید و پخش این سریال تشکر کنم که با توجه به فشارهایی که حتما وجود دارد امکان ساخت و نمایش این سریال را داده است. 

نظری در ادامه بیان داشت: این سریال را می‌توان نمونه خوب سریال‌سازی در تلویزیون دانست. با این سریال و تولید این دست آثار، رئیس رسانه ملی به خوبی نشان داد که نگاهی کلان و گفتمان‌ساز را در رسانه دنبال می‌کند که از اهمیت بسیاری برخورد است.

وی در پایان افزود: جای خالی تولید این دست آثار که نگاه و گفتمانی مطالبه گر و عدالتخواه را در خود دارند خالی بود که با درایت و حمایت مدیران رسانه ملی شاهد پرشدن این خلاء هستیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر