کد خبر: 102711
A

معاون استاندار تهران: برخی با اغراض سیاسی در صدد دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: طرح های توسعه شهری مصوب شورای اسلامی شهر باید به آگاهی شهروندان رسانده شود و هیچ موضوع محرمانه و پنهانی به ویژه در حوزه مدیریت شهری برای مردم وجود ندارد.

معاون استاندار تهران: برخی با اغراض سیاسی در صدد دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالرضا چراغعلی در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: اعضای شورای شهر در سختی ها در کنار مردم و بی واسطه بین مردم حضور داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از زیرساخت ها در اسلامشهر باید تقویت شود و هرچند بودجه این شهر در مقایسه با سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. روزهای طلایی خدمت به مردم به سرعت در حال سپری شدن است و باید از اندک فرصت باقی مانده استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر باید به تمام امور ورود پیدا کنند و به شدت از سیاسی کاری پرهیز کنند هرچند بهترین ترکیب مدیریتی را در شهرستان اسلامشهر شاهدیم. امروز مترو اسلامشهر که یک طرح ملی است نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است و باید با اعتبارات استانی و ملی روند این پروژه تسریع شود و هرچند تاکنون این پروژه پیشرفت مطلوبی داشته است.

چراغعلی تاکید کرد: طرح های توسعه شهری مصوب شورای اسلامی شهر باید به آگاهی شهروندان رسانده شود و هیچ موضوع محرمانه و پنهانی به ویژه در حوزه مدیریت شهری برای مردم وجود ندارد. امروز برخی با انگیزه های سیاسی و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداقلی مردم با برجسته کردن برخی تخلفات مربوط به شهرداران و شوراها، درصدد دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، چراغعلی افزود: تا زمان مسئولیتم از نحوه عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی که در چارچوب قانون باشد دفاع می کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر