کد خبر: 102823
A

بادامچیان: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اختلاف دارند/ شورای ائتلاف کاندیدای خود را دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: درصدد وفاق حداکثری هستیم لیکن دوستان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفتند حاضر نیستیم با مجموعه شما باشیم؛ آنها در انتخابات ریاست جمهوری در پی نامزدی هستند که خودشان قبول دارند.

بادامچیان: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اختلاف دارند/ شورای ائتلاف کاندیدای خود را دارد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛  اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره روند انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت و گویی انجام داده، که مشروح آن را در ذیل بخوانید :
درصدد وفاق حداکثری هستیم لیکن دوستان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفتند حاضر نیستیم با مجموعه شما باشیم؛ آنها در انتخابات ریاست جمهوری در پی نامزدی هستند که خودشان قبول دارند.

 

وی در ادامه افزود: ما در انتخابات شورای شهر هم دارای اختلاف هستیم در انتخابات شورای شهر؛ شورای ائتلاف با شورای وحدت در این زمینه اختلاف دارد. 
 شورای وحدت می گوید؛ انتخابات کاندیدای شوراهای شهر و تنظیم لیست بر عهده شورا در هر استان باشد. 
 
بادامچیان خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف معتقد است، انتخاب کاندیداهای شورا باید از مرکز از طریق ۹ نفر تنظیم شود.
 
ما علیه دوستان موضع گیری نمی‌کنیم. موضع منفی از من نمی‌توانید در بیارید. دعوت می‌کنیم تا همه با هم باشیم. تلاش می‌کنیم بتوانند با هم به وحدت برسیم حتی اگر به وحدت ساختاری نرسیدیم دست‌کم به وحدت در مصادیق برسیم.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه نمایندگان در خط انقلاب هستند اما در همین مجلس «متاسفانه مجموعه ای از دوستان خوب می‌گویند که همه کار باید فقط در اختیار تیپ ما باشد. این باعث شده که دچار مشکل شدند.»
بر فرض یک موتلفه‌ای رییس جمهوری شد؛ آیا باید اصلاح طلبان را بریزد دور؟ چرا؟ بهتر است آنها را در جایی بگذارد که به درد مملکت بخورند. بله، «بزنگاه» را نمی‌توان دست آنان داد چون سلیقه‌ها متفاوت است.
 
 
منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر