کد خبر: 102926
A

نماینده کاشمر در مجلس خطاب به «محمود واعظی»: شما اگر حرف نزنید مردم نمی گویند لال هستید

نماینده کاشمر در مجلس گفت: دولتمردان متخصص ایجاد التهاب و نابسامانی در بازار هستند.

نماینده کاشمر در مجلس خطاب به «محمود واعظی»: شما اگر حرف نزنید مردم نمی گویند لال هستید

به گزارش دیده بان ایران؛ جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 اسفند) قوه مقننه و  در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با استناد به ماده 22  آیین نامه داخلی مجلس طی تذکری، گفت: مسئولان دولتی شأن مجلس را با اظهاراتشان پایین می آورند. آقای واعظی طی روزهای اخیر در اظهارات غیرکارشناسانه که البته صحت داشت، گفت که قیمت دلار را خودمان بالا و پایین می آوریم!!

وی در ادامه با خواندن شعری ادامه داد:واعظ سخنت خلاف عزت باشد/ همراهی تو در اوج ذلت باشد، اظهارنظرهای تو ای واعظ جان/ بی شک نه غفلت که خیانت باشد!

نماینده مردم کاشمر در مجلس خطاب به دولتمردان افزود: با قیمت دلار می خواهید چه کاری کنید و قرار است چه بر سر مردم بیاورید؟ شما اگر سخن نگویید مردم نمی گویند لال هستید، چرا بدون مشورت حرف می زنید؟ از التهاب در بازار دلار چه به دست می آورید؟ وقتی درآمدتان با دلار و خرجتان با ریال است، قطعاً با قیمت دلار بازی می کنید.

نیک بین عنوان کرد: شما متخصص ایجاد التهاب و نابسامانی در بازار هستید، پس از اظهارنظرهای مطرح شده توسط رئیس دفتر رئیس جمهور، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همتی رئیس بانک مرکزی اظهارات واعظی را تکذیب کردند، در حالی که واعظی تایید می کند در بند (د) تبصره 4 آمده؛ مبنای محاسبه سامانه (ETS) است، یعنی قیمت دلار دست دولت است. تقاضا داریم با اظهارنظرهای غیرکارشناسانه بازار را بهم نریزید.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر