کد خبر: 102949
A

کنایه ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری به پُست اینستاگرامی زاکانی/ رجانیوز: پدرخوانده‌ها با سوءاستفاده از نام رئیسی به دنبال تثبیت قالیباف هستند

وب سایت رجانیوز نوشت: علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس که سخنان او درباره شورای ائتلاف اصولگرایان و خط و نشان وی برای کاندیداهایی که به این سازوکار پایبند نیستند خبرساز شده بود، در جدیدترین موضع‌گیری خود سخنان عجیبی بیان کرده است.

کنایه ارگان تبلیغاتی جبهه پایداری به پُست اینستاگرامی زاکانی/ رجانیوز: پدرخوانده‌ها با سوءاستفاده از نام رئیسی به دنبال تثبیت قالیباف هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری تحلیلی رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری با انتقاد از پُست اینستاگرامی علیرضا زاکانی نوشت: 

علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس که سخنان او درباره شورای ائتلاف اصولگرایان و خط و نشان وی برای کاندیداهایی که به این سازوکار پایبند نیستند خبرساز شده بود، در جدیدترین موضع‌گیری خود سخنان عجیبی بیان کرده است.
 
او با فرض گرفتن اینکه حتما یکی از روسای قوای مقننه یا قضائیه نامزد نهایی جریان انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود، گفته است که رئیسی و قالیباف با یکدیگر رقابت نخواهند کرد.
 
این سخنان وقتی قابل توجه می‌شود که در کنار سخنان شب گذشته محسن پیرهادی عضو هیأت رئیسه مجلس قرار بگیرد. پیرهادی شب گذشته گفته بود که با افزایش احتمال حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات، قالیباف در این دوره کاندیدا نخواهد شد و تمرکز خود را بر وحدت نیروهای انقلابی قرار خواهد داد.
 
به نظر می‌رسد حواله دادن عدم حضور قالیباف در انتخابات به نیامدن آقای رئیسی حاوی میزانی از بی‌صداقتی و عدم شفافیت باشد.
 
علاوه بر این، تاکید گل‌درشت بر «وحدت» نیز مشخص می‌کند که در صورت عدم حضور آقای رئیسی در انتخابات، روند از پیش تعیین شده اصولگرایان منتهی به تعیین چه کسی به عنوان خروجی مکانیسم ائتلاف خواهد شد!
 
ابعاد این ماجرا زمانی جدی‌تر می‌شود که زاکانی از نیمه پنهان اطلاعات خود درباره دیدار با آیت‌الله رئیسی نیز رونمایی کند. به نظر می‌رسد پس از پاسخ روشن رئیس دستگاه قضا درباره عدم کاندیداتوری خود در انتخابات پیش رو، سناریوی جدیدی در حال پیاده‌سازی است که البته به شدت تکراری و قابل پیش‌بینی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر