کد خبر: 102951
A

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: ولایت فقیه مهمترین خروجی انقلاب است

سردار حسین معروفی صبح امروز در یادواره شهدای بخش راین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز بیش از هر روزی نیاز به ترویج فرهنگ شهادت داریم که این فرهنگ، فرهنگ مصونیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: ولایت فقیه مهمترین خروجی انقلاب است

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در یادواره شهدای بخش راین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز بیش از هر روزی نیاز به ترویج فرهنگ شهادت داریم که این فرهنگ، فرهنگ مصونیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدای ما جان و آبروی خود را برای بقای دین خدا، حفظ کرامت ملت ایران، تبعیت از امام خویش، حفظ تمامیت ارضی کشور و آبروی ملت ایران فدا کردند گفت: شهدا وظیفه خود را به شایستگی انجام دادند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری اینکه در دوران پرافتخار دفاع مقدس توده‌های مردم رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند افزود: در آن دوره امتحان، امتحان توده‌ها بود و امروز امتحان، امتحان نخبگان است و نخبگان جامعه باید مراقبت کنند تا از این امتحان الهی با سربلندی بیرون آیند.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم 88 این توده ملت بودند که از نخبگان جلو زدند و امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که نخبگان جامعه در معرض امتحان الهی قرار دارند گفت: نخبگان باید مراقب باشند که بار دیگر مردم از آنها جلو نزده و آنها سبقت نگیرند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه سه مولفه ایمان به خدا، وحدت واقعی و رهبری و مدیریت اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما نقش داشتند بیان کرد: خداوند در قرآن وعده داد که اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند و ثابت قدم می‌دارد و مردم ما در دوران انقلاب و جنگ نابرابر تحمیلی با ایمان به خدا میدان آمدند و خدا آنها را یاری، سربلند و پیروز کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما فقط به خدا توکل کردند و از هیچ قدرت استکباری نترسیدند ادامه داد: ملت ما با اینکه دست خالی و تنها بودند اما سنت اللهی را باور داشتند و خداوند به این ملت عزت و شرف داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دومین مولفه پیروزی ملت ما وحدت بود؛ وحدت برای خدا و حول محور امامت و ولایت تصریح کرد: وحدتی قابل قبول است و عزت و سربلندی به دنبال دارد که حول محور ولایت و در جبهه حق باشد.

وی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شیعه و سنی، تمام اقوام ایرانی و احزاب سیاسی تحت امر ولایت فقیه در کنار هم قرار گرفته و به پیروزی رسیدند گفت: منافع یک کشور و یک ملت بزرگ در میان بود و همه در کنار هم قرار گرفتند همه جنگیدند، شهید دادند و همه پای انقلاب ایستادند.

سردار معروفی با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه و ولی فقیه سومین مولفه پیروزی ماست ادامه داد: اگر این ودیعه اللهی نبود نمی‌توانستیم دو مولفه اول و دوم را در کنار هم قرار داده و مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه کشوری که روزی مستشاران دیگر کشورها به واسطه حضور در آن حق توحش می‌گرفتند امروز به دنبال مذاکره با آن هستند گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به خوبی این انقلاب و این نظام را مدیریت کرده و این جایگاه رساند و گام دوم انقلاب گامی است که انقلاب و پرچم ما را به جایگاه ارزشمند خود می‌رساند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم از خروجی این انقلاب حرف بزنیم به ساعت‌ها وقت نیاز داریم افزود: اگر بخواهیم خروجی انقلاب را در یک کلمه خلاصه کنیم ولایت فقیه مهمترین خروجی آن است که اگر وجود ولایت فقیه نبود امروز وضعیت ما از افغانستان و پاکستان بدتر بود.

وی نجات عراق و سوریه، موفقیت حزب‌الله، جان گرفتن فلسطین و ... را در قدرت اسلام، وحدت اسلامی و تبعیت از تفکر امامین انقلاب دانست گفت: هدف از تشکیل بسیج توسط امام (ره) جغرافیای ایران نبود که جهان اسلام بود.

سردار معروفی بیان کرد: کارشناسان دشمن و در راس آن آمریکا بعد از برجام اعلام کردند که ما در غرب آسیا با یک اَبَرحریف طرف هستیم که راهبردها و سناریو ما را می‌داند، آن را برای ملتش تبیین کرده و ملت ایران هم از آن تبعیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در مقابل این سه مولفه جنگ با ما را عریان آغاز کرده‌اند و این سه مولفه را هدف قرار داده‌اند افزود: دشمن به دنبال گرفتن ایمان ما و ایمان جوانان ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن وحدت ما و ایجاد انشقاق بین ملت و حاکمیت و امام و امت است ادامه داد: هدف دشمن از اینکه گناه بی‌مدیریتی و ناکارآمدی بعضی‌ها را به گردن ولایت می‌اندازد هدفی جز انشقاق بین امت و ولایت ندارد و مردم باید مراقب باشند.

وی با بیان اینکه این انشقاق هدف‌گذاری شده برای بی‌ثبات‌سازی انقلاب و ملت و هدف دشمنان نظام و بدخواهان و کج‌اندیشان در دورن کشور است گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که انشقاق مذهبی، سیاسی و فاصله گذاری و تفرقه بهترین راه شکست یک ملت است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز دشمنان همه مشکلات را متوجه کسی می‌کنند که راهبر جهان اسلام است در حالی که اگر مسئولان از وی تبعیت می‌کردند کوچک‌ترین مشکل اقتصادی نداشتیم افزود: هشت سال است که امام ما اقتصاد مقاومتی را فریاد می‌زنند؛ اقتصاد مقاومتی که تنها نسخه شفا بخش اقتصاد ما است و اگر عملیاتی شده بود امروز در حوزه اقتصادی دچار مشکل نبودیم.

وی با اشاره به اینکه فرمان ولی فقیه، فتوای امام زمانمان بود و همه مسئولیم که چرا فتوای امامان را اجرایی نکردیم و مسئولان مسئولیت بیشتری به عهده دارند گفت: فرمان امامام را شعار تصویر کردیم و به جز برگزاری سمینار و ... کار دیگری نکردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ایمان واقعی، وحدت و ولایت سه مولفه پیروزی و عزت ما است افزود: این مولفه‌ها ما را بزرگ کرد و امروز در برابر این مولفه‌ها هدف گذاری کرده است.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر