کد خبر: 103003
A
دیده بان ایران؛

آغاز جلسات انتخاباتی نایب رئیس مجلس انقلابی از سرچشمه/ امیرحسین قاضی زاده هاشمی شعار انتخاباتی قالیباف را مصادره کرد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی طی هفته های گذشته در ساختمانی واقع محله سرچشمه تهران، جلساتی را برای تحقق «دولت مردم» برگزار کرده است که بی ارتباط با انتخابات 1400 نیست.

آغاز جلسات انتخاباتی نایب رئیس مجلس انقلابی از سرچشمه/ امیرحسین قاضی زاده هاشمی شعار انتخاباتی قالیباف را مصادره کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه طی روزهای گذشته برخی از اطرافیان قالیباف از عدم تمایل او برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 خبر داده اند اما خبرهای رسیده از مجلس انقلابی یازدهم حاکی از این است که حداقل تا اینجای کار یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس یازدهم این روزها به شدت در حال تدارک انتخاباتی برای نامزدی در سال آینده جهت تشکیل یک دولت جوانِ انقلابی و حزب الهی است.

خبرهای رسیده بیانگر این مطلب است که امیرحسین قاضی زاده هاشمی طی هفته های گذشته در ساختمانی واقع محله سرچشمه تهران، جلساتی را برای تحقق «دولت مردم» برگزار کرده است که بی ارتباط با انتخابات 1400 نیست.

این در حالی است که برخی بر این باورند که قاضی زاده هاشمی قصد دارد با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و در نهایت کنار کشیدن به نفع یکی از نامزدهای شاخص، هم در دولت آینده سهم جدی داشته باشد و هم با بالا بردن وزن سیاسی خود شانسش را برای تصاحب ریاست مجلس امتحان کند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که عنوان جلسات انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در حالی «دولت مردم» انتخاب شده است که پیشتر محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 96 از آن به عنوان شعار انتخاباتی خودش استفاده کرده است.

Captureaa

گفتنی است که امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی (متولد ۱۳۵۰ در فریمان) جراح گوش، حلق و بینی است و پیش از نمایندگی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان را برعهده داشت. وی پیشتر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بود و در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳ سخنگوی این جبهه هم محسوب میشد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر