کد خبر: 103010
A

انتقاد فرمانده سپاه قدس از نویسندگان درباره سردار سلیمانی/ سردار قاآنی: برخی‌ها در بیان شخصیت شهید سلیمانی اغراق‌ کرده و مطالب سستی نوشتند

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به همه کسانی که درباره شهید حاج قاسم سلیمانی مطلبی می‌نویسند، توصیه می‌کنم تعریف درست داشته باشند و از تحریف جلوگیری کنند.

انتقاد فرمانده سپاه قدس از نویسندگان درباره سردار سلیمانی/  سردار قاآنی: برخی‌ها در بیان شخصیت شهید سلیمانی اغراق‌ کرده و مطالب سستی نوشتند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار سرتیپ «قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه در پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم با تشریح ویژگی‌های پاسداران اهل قلم و اینکه باید مطلبی بنویسند در جایگاه اسلام و انقلاب باشد، افزود: در این ایام که حاج قاسم سلیمانی در بین ما نبوده است شاهد بودیم که برخی‌ها در بیان این شخصیت عالی مقام اغراق‌هایی داشتند و مطالب سستی نوشتند.

سردار قاآنی گفت: تعریف درست شهید سلیمانی بزرگترین خدمت به این شهید است و همانطور که تعریف درست لازم است، تحریف هم بد است و تحریف می‌تواند ایجاد انحراف کند.

وی افزود: همه باید در کشور مراقب باشند تا به گونه‌ای ننویسند که بخواهند شهید سلیمانی را به نام خودشان یا جریانشان مصادره کنند و مثلا یک گرایش سیاسی به گونه‌ای شهید سلیمانی را معرفی می‌کند که این شهید را به خودش وصل کرده است و این کار ظلم به شهید است.

در بخش پایانی این جشنواره برگزیدگان جشنواره با حضور سردار قاآنی تجلیل شدند.

منبع: خبرگزاری ابنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر