کد خبر: 103082
A

انتقاد شدید حواریونِ قالیباف از سخنان «صباغیان»/ کسانی از رئیس مجلس ما انتقاد می کنند که خودشان بیشتر تریبون را در اختیار دارند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نطق صباغیان گفت: باورمان نمی‌شد که خودمان به خلاف و به شکل تهمت علیه مجلس صحبت کنیم، بنده از نمایندگان سوال می‌کنم اگر بخواهیم چند نماینده شاخص که بیشترین تذکر، بیشترین طرح‌ها و بیشترین تریبون را در اختیار دارند را نام ببرند، از آقای صباغیان نام نمی‌برند؟

انتقاد شدید حواریونِ قالیباف از سخنان «صباغیان»/ کسانی از رئیس مجلس ما انتقاد می کنند که خودشان بیشتر تریبون را در اختیار دارند

به گزارش دیده بان ایران، پس از انتقاد تند محمدرضا صباغیان از نحوه مدیریت محمدباقر قالیباف در جلسه صبح علنی مجلس برخی از حواریون رئیس مجلس ضمن انتقاد از نماینده بافق و مهریز از قالیباف دلجویی کردند.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در همین رابطه و در اخطار آیین‌نامه گفت: از بیگانگان ننالم که هر چه با من کرد آشنا کرد؛ بنده عذرخواهی می‌کنم به دلیل توهین و تهمتی که به ریاست مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد. از روز اول شکل‌گیری مجلس به فرمایش مقام معظم رهبری و مدال افتخار مجلس انقلابی تهمت‌ها و حاشیه‌ها علیه مجلس شکل گرفت و به هر طریقی که توانستند علیه مجلس استفاده کردند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باورمان نمی‌شد که خودمان به خلاف و به شکل تهمت علیه مجلس صحبت کنیم، بنده از نمایندگان سوال می‌کنم اگر بخواهیم چند نماینده شاخص که بیشترین تذکر، بیشترین طرح‌ها و بیشترین تریبون را در اختیار دارند را نام ببرند، از آقای صباغیان نام نمی‌برند؟

وی با انتقاد از صحبت‌های آقای صباغیان در خصوص وجود مجلس پادگانی گفت: افرادی چنین صحبتی می‌کنند  که بیشترین تریبون را در اختیار داشته و بیشترین تذکر را داده‌‌اند؛ از این رو صمیمانه از رئیس مجلس عذرخواهی می‌کنم.

میرمحمدی افزود: اینکه می‌فرمایند در مجلس نماینده‌تر نداریم، سوال من این است اگر رئیس مجلس به وظایف خودش عمل کند، نماینده‌تر می‌شود. این چه حرفی است که می‌زنید؛ وظایف زیادی بر عهده هیأت رئیسه است البته به نحوی هم این مجلس انقلابی پادگان است و آن اینکه همه ما سرباز نظام هستیم و به سرباز بودنمان افتخار می‌کنیم. بنده مجدداً از رئیس مجلس به خاطر توهین‌هایی که به ایشان شد، عذرخواهی می‌کنم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر