کد خبر: 103210
A
دیده بان ایران:

نماینده ارشد مجلس انقلابی هنوز هم نمی داند FATF چیست

این اظهارات نماینده مجلس در حالی از رادیو پخش شد که اساساً اف‌ای‌تی‌اف(FATF) یک گروه بین‌المللی برای نظارت بر شفافیت مالی، ازجمله مبارزه با تامین‌مالی تروریسم و جرایم بزرگ دیگر است و معلوم نیست چرا نماینده ارشد مجلس فکر می‌کند مسوولیت مبارزه با تروریسم یا اطلاعات ترور شخصیت‌ها باید نزد یک سازوکار مالی جهانی باشد!

نماینده ارشد مجلس انقلابی هنوز هم نمی داند FATF چیست

به گزارش دیده بان ایران؛ همزمان با انتشار برخی اخبار در رابطه با تغییر نظر چند عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لوایح اف‌ای‌تی‌اف(FATF) رسانه های اصولگرا با گفت وگو های مفصل و انتشار نامه های سرگشاده و بعضاً بدون امضاء خواستار رد این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند.

200 نماینده مجلس انقلابی هم ضمن جمع آوری امضا مخالفت خود را با این لوایح اعلام کردند. حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس هم روز گذشته طی اخطار قانون اساسی در این باره،گفت: اگر گردانندگان FATF صادق هستند و می‌گویند که معاهده برای مبارزه با تروریسم است، ابتدا باید اطلاعات کسانی را که شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده را ترور کردند، در اختیار ما بگذارند.

وی افزود: اگر این افراد صداقت دارند، باید اطلاعات افرادی را که شهید بهشتی و شهید مطهری را ترور کردند، در اختیار ما بگذارند. آمریکا به صورت صریح اعلام کرد که بن‌سلمان دستور قتل خاشقجی را داده است و سئوال ما آن است که چه برخوردی با عربستان انجام شد؟

این اظهارات نماینده مجلس در حالی از رادیو پخش شد که اساساً اف‌ای‌تی‌اف(FATF) یک گروه بین‌المللی برای نظارت بر شفافیت مالی، ازجمله مبارزه با تامین‌مالی تروریسم و جرایم بزرگ دیگر است و معلوم نیست چرا نماینده ارشد مجلس فکر می‌کند مسوولیت مبارزه با تروریسم یا اطلاعات ترور شخصیت‌ها باید نزد یک سازوکار مالی جهانی باشد!

عبدالله رمضان‌زاده، معاون‌اول رئیس‌جمهور در دوران خاتمی، سلیمی را دست انداخته و نوشته اگر FATF صادق است، از ذوب‌شدن یخ‌های شمال جلو‌گیری کند.

عباس عبدی، تحلیل‌گر سیاسی، هم در همین رابطه نوشت با داشتن چنین نمایندگانی رشد اقتصادی منفی پنج‌درصد هم شاهکار است. 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر