کد خبر: 103294
A

موسوی: نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا برای ثیت نام به فرمانداری‌ها هم می توانند مراجعه کنند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور و استان‌ها گفت: پس از این اقدام، فرآیندهای مختلف انتخابات در حال سپری شدن است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، گام به گام به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم.

موسوی: نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا برای ثیت نام به فرمانداری‌ها هم می توانند مراجعه کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات کشور و استان‌ها گفت: پس از این اقدام، فرآیندهای مختلف انتخابات در حال سپری شدن است و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، گام به گام به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم.

 

وی به برنامه‌های پیش رو اشاره و بیان کرد: نخستین برنامه این است که از ۲۰ اسفند ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا آغاز می‌شود. به دلیل شیوع کرونا برای ثبت نام از یک اپلیکیشن استفاده خواهد شد. البته فعلاً چون ثبت نام آغاز نشده است، صرفاً داوطلبین می‌توانند آن را دانلود کنند.

 
 

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات ادامه داد: در صورتی که فرد نتواند از طریق این اپلیکیشن ثبت نام کند، نسخه دسکتاپ آن را آماده می‌کنیم و افراد از رایانه‌هایشان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند. اگر این هم کار نکند، دفاتر پیشخوان دولت هم برای ثبت نام می‌توان اقدام کرد. حتی در صورتی که دفاتر پیشخوان در دسترس نبود، افراد می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر