کد خبر: 103300
A

سردار دهقان چرا توییت اش درباره دولت روحانی را حذف کرد؟

سردار دهقان، مشاور رهبری در حوزه‌ی صنایع دفاعی توییت خود درباره‌ی پیشرفت موشکی در دولت روحانی را حذف کرد.

 سردار دهقان چرا توییت اش درباره دولت روحانی را حذف کرد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ دهقان در صفحه‌ی توییتر خود نوشته بود: «برخی ادعا می کنند دولت روحانی در صدد از بین بردن توان موشکی کشور در خلال برجام بود، اما این موضوع واقعیت ندارد. در دوره اول ریاست جمهوری دکتر روحانی، وزیر دفاع بودم. در همین دوره توان نظامی و قدرت موشکی کشور به سرعت توسعه پیدا کرد».

 

وزیر پیشین دفاع چند روز قبل نیز در نشستی که در دفتر حزب آزاد اندیشان استان البرز برگزار شد در همین‌باره گفته بود: «برخی ادعا می کنند که دولت روحانی درصدد از بین بردن توان موشکی کشور در خلال برنامه برجام بود که این موضوع واقعیت ندارد. در همین دوره توان نظامی و قدرت موشکی کشور به سرعت توسعه پیدا کرد. برنامه های موشکی که در سال ۷۹ در کشور کلید خورد اما ناتمام ماند، در دوره اول ریاست جمهوری روحانی با حمایت رییس جمهوری احیا شد و کشور به توسعه دفاعی بالایی دست یافت».

اما نکته‌ی بحث‌برانگیز این بود که سردار دهقان ساعاتی پس از انتشار توییتی که به نوعی بازنشر اظهارات چند روز پیش خودِ او بود اقدام به حذف آن کرد!

این کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در توییت بعدی خود که برخی آن را پاسخی غیرمستقیم به فشارها برای حذف اظهارنظرش درباره‌ی پیشرفت موشکی در دوران برجام می‌دانند، نوشته است: «‌برای فدا شدن آمده‌ام…
به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارم، با هیچ فردی ائتلاف نخواهم کرد و به نفع هیچکس کنار نخواهم کشید».

آقای دهقان تا این لحظه به کاربران توییتر که درباره‌ی علت حذف توییتش پرسش‌ها و ابهام‌هایی را مطرح کرده‌اند پاسخی نداده است و مشخص نیست که دلیل این کار او مشورت مشاورانش بوده و یا دستور؟!/ انصاف نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر