کد خبر: 103303
A

کوچکی نژاد: روحانی به دنبال افزایش نارضایی اجتماعی و عصبی کردن مردم است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی با این اظهارات در شرایط فشار اقتصادی می خواهد مردم را عصبانی کند گفت: آقای روحانی به دنبال افزایش نارضایی اجتماعی و عصبی کردن مردم است.

کوچکی نژاد: روحانی به دنبال افزایش نارضایی اجتماعی و عصبی کردن مردم است

به گزارش دیده بان ایران؛ «جبار کوچکی نژاد»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی براینکه به وعده خود عمل کردیم، هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد و هم چرخ اقتصاد مردم گفت: به آقای روحانی توصیه می کنم در ماه های باقی مانده از عمر دولت بیشتر کار کند و کمتر حرف بزند.

وی با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور در طول هفت سال و نیم گذشته حرف بسیار زد اما به آنها عمل نکرد ادامه داد: حرف آقای روحانی همیشه جلوتر از عملش بوده و نشان داده حرف هایی می زند که با واقعیت های اجتماعی فاصله دارد، آقای روحانی از واقعیت های جامعه خبر ندارد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه آقای روحانی با این اظهارات در شرایط فشار اقتصادی می خواهد مردم را عصبانی کند تصریح کرد: آقای روحانی به دنبال افزایش نارضایی اجتماعی و عصبی کردن مردم است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: عملکرد دولت در طول سالهای اخیر هم چرخ سانتریفیوژ ها را از حرکت انداخت و هم چرخ اقتصاد مردم را، مردم به وضوح در کف جامعه می بینند که نه از فعالیت سانتریفیوژ ها  و نه از اقتصاد و معیشت چیزی باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی با فرافکنی و اظهارات غیر واقعی به دنبال مجاب کردن مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب FATF است گفت: خوشبختانه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با متن جامعه و نمایندگان مجلس در ارتباط هستند، می دانند گزارشات آقای رئیس جمهور غیرواقعی است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه آنچه چرخ اقتصاد و تولید و فعالیت سانتریفیوژها را از حرکت انداخت برجام بود که زاییده دست دولت است تصریح کرد: آقای رئیس جمهور همیشه گفته که ملاک رفاه جیب مردم است اما امروز جیب مردم خالی است.

وی با اشاره به اینکه جیب دولت پر است و برای همه چیز چک سفید امضا دارد تاکید کرد: آقای روحانی خبر از جیب خالی مردم ندارد که می گوید چرخ اقتصاد کشور در حال چرخش است.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر