کد خبر: 10349
A

جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با نوبخت در مورد لایحه بودجه سال ۹۶

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسه امروز - یکشنبه - این فراکسیون گزارشی در مورد لایحه بودجه سال 96 کل به نمایندگان ارائه کرد.

جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با نوبخت در مورد لایحه بودجه سال ۹۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس طی مصاحبه ای گفت:محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در جلسه امروز - یکشنبه - این فراکسیون گزارشی در مورد لایحه بودجه سال 96 کل به نمایندگان ارائه کرد.

نوبخت در این جلسه در مورد درآمدها و هزینه های لایحه بودجه سال 96 کل کشور گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

وی با بیان این که عمده درآمد دولت نفت است، خاطرنشان کرد: دولت در این جلسه اعلام کرد که در لایحه بودجه سال 96 قیمت ارز 3 هزار و 300 تومان در نظر گرفته شده است و 112هزار میلیارد تومان برای درآمدهای مالیاتی، 62 هزار میلیارد تومان برای بخش عمرانی و 236 هزار میلیارد تومان برای بخش جاری در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگرانی اصلی نمایندگان عضو فراکسیون ولایی در این جلسه تحقق نیافتن این رقم در بودجه سال 96 کل کشور بود که مقرر شد با همکاری و همفکری نمایندگان راهکاری پیش بینی شود.

کلیات لایحه بودجه سال 96 کل کشور در جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق بودجه با 28 رای موافق، 5 رای مخالف و یک رای ممتنع تصویب شد.

منبع : ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر