کد خبر: 103531
A

اسماعیل گرامی مقدم: الیاس حضرتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود/ تکلیف کسانی که به نهاد اجماع ساز تمکین نکنند روشن است

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: بسیاری نامزد خواهند شد ولی ما مرحله‌ای به نام گزینش شورای نگهبان داریم. بعد از اینکه شورای نگهبان این مرحله را اعلام کرد احزاب به ساز و کار و تصمیم‌گیری جبهه اجماع‌ساز تمکین خواهند کرد چون برای هر کسی که نخواهد تمکین کند از پیش تکلیف روشن است.

اسماعیل گرامی مقدم: الیاس حضرتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود/ تکلیف کسانی که به نهاد اجماع ساز تمکین نکنند روشن است

به گزارش دیده بان ایران؛ اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، در رابطه با تغییرات اخیر حزب و تغییر دبیرکل حزب اعتماد ملی عنوان کرد: اقای کروبی چهار بار استعفا داده بودند و این بار چهارم بود ضمن اینکه کمیسیون ماده ده احزاب آقای کروبی و سه نفر دیگر را تایید نکرده بود. ما در سالی قرار داشتیم که باید دبیرکل انتخاب می شد زیرا در سال سوم آقای کروبی کاندیدا نشدند.

 

او افزود: با دبیرکلی آقای حضرتی حزب را سازماندهی و دفاترمان را تکمیل تر و تشکیلات را گسترده تر می کنیم. در انتخابات ۱۴۰۰ با انگیزه فراوان حضور پیدا می کنیم و شرکت خواهیم داشت و نامزد انتخاباتی معرفی می کنیم.

 
 

گرامی مقدم تصریح کرد: آقای حضرتی از شنبه کار خود را به عنوان دبیر کل شروع کردند و به زودی سفرهایی به استان ها خواهند داشت و قطعا همان برنامه های قبلی را با سازماندهی بیشتری ادامه می دهیم.

 

او درباره کاندیدای حزب برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: آقایان افشانی، امینی و حق شناس توسط برخی از اعضای حزب پیشنهاد داده شدند ولی هنوز در مورد نامزد قطعی پیشنهادی داده نشده است، حضرتی هم استعفا داد و کاندیدای ۱۴۰۰ نخواهد بود.


گرامی مقدم در پایان گفت: بسیاری نامزد خواهند شد ولی ما مرحله ای به نام گزینش شورای نگهبان داریم. شورای نگهبان از میان کسانی که ثبت نام کرده اند تعدادی را تایید می کند و بعد از اینکه شورای نگهبان این مرحله را اعلام کرد احزاب به ساز و کار و تصمیم گیری جبهه اجماع ساز تمکین خواهند کرد چون برای هر کسی که نخواهد تمکین کند از پیش تکلیف روشن است.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر