کد خبر: 103586
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

شجاعی کیاسری : هیچ گزینه ای قوی تر از آقای لاریجانی برای ریاست جمهوری وجود ندارد

شجاعی کیاسری: آقای لاریجانی سه دوره ریاست مجلس را به عهده داشتند و روز به روز مجلس را قویتر اداره کرده و عزت و اعتبار نمایندگان و مجلس را حفظ کرده ودر طراز یک رییس جمهوری انقلابی حتما میتواند اعتبار ببخشد

شجاعی کیاسری : هیچ گزینه ای قوی تر از آقای لاریجانی برای ریاست جمهوری  وجود ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سابقه  دو  دوره حضور سید رمضان شجاعی کیاسری در  ادوار هشتم و نهم، عضو هیئت مؤسس سه نفره فراکسیون رهروان ولایت و  سابقه مدیریت در صدا و سیما در دوران ریاست علی لاریجانی موجب شده تا با او معمای کاندیداتوری علی لاریجانی را در میان بگذاریم. 

متن گفت و گوی کوتاه سید رمضان شجاعی کیاسری با دیده بان ایران را در ذیل بخوانید: 

سوال:  نظر شما درباره روند انتخابات ۱۴۰۰  چیست، به نظر شما آیا مردم حضور حداکثری پای صندوق های رای خواهند داشت؟

دلایل فراوانی وجود دارد که مشارکت کاهش پیدا کند، باید مسئولین در حل و رفع کاهش مشارکت اهتمام جدی داشته باشند. حتما یکی از موارد بحث گرانی ها است که گریبان گیر مردم شده است و همین دعواهای بیجا و بی مورد مردم را نگران و ناامید خواهد کرد.

زمانی انتخابات میتواند انتخابات پرشوری باشد که همه سلایق مردم در کاندیداهای مورد تایید شورای محترم نگهبان وجود داشته باشد.

اگر مردم همه سلایق خودشان را در کاندیداها ببینند قطعا مشارکت افزایش پیدا میکند برای اینکه مردم میخواهند از گرفتاری ها و معضلات نجات پیدا کنند و دنبال راه حل هستند.

مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که عزت و اعتبار ملت و کشوربرایش واقعا  در اولویت باشد

سوال: رسانه ها شما را فردی نزدیک به آقای لاریجانی میدانند، میخواستیم بپرسیم که منتظر ثبت نام آقای لاریجانی باشیم برای ریاست جمهوری یا نه؟

قبلا هم گفته بودم، به نظر من تنها گزینه ای که می تواند چالش ها و موانع پیشروی مملکت چه در داخل و چه در خارج کشور، با تسلط و تجربه ای که دارد و با ولایت پذیری و نگاه مسئولانه ای که به مسائل کشور دارد و نه نگاه جناحی ، را از سر راه بردارد ایشان هستند.

آقای لاریجانی در کارنامه خودش به عنوان اصولگرا مطرح است اما مصالح کشور به گونه ای برایش اهمیت دارد که گاهی ممکن است از نگاه اصولگرایانه از نوع تصمیم گیری های ایشان برداشت دیگری بشود در عین حال ایشان یک شخصیتی هستند که منافع ملی برایشان اولویت اول است و همچنین نگاه رهبری در حل و رفع مشکلات کشور .

هیچ گزینه ای قوی تر از آقای لاریجانی فعلا وجود ندارد که بتواند به مسائل و مشکلات کشورو امور بین الملل اشراف داشته باشد در عرصه انتخابات حتماً حضور پیدا می کنند؛  اماقوی تر از آقای لاریجانی نیستند 

نه به خاطر اینکه من جزو نزدیکان و دوستان چندین و چند ساله ایشان هستم این را بگویم تمام کسانی که دل در گرو این مملکت دارند و دلسوزند وموفقیت و عزت و آینده کشور و ملت را میخواهند باورشان این است که آقای دکتر لاریجانی میتواند در آینده به عنوان رئیس جمهور مسائل و مشکلات و اقتصاد نگران کننده را با تجربه و تعاملات و تبعیتی که از مقام معظم رهبری دارد ، از پیشرو بردارد.

آقای لاریجانی سه دوره ریاست مجلس را به عهده داشتند و روز به روز مجلس را قویتر اداره کرده و عزت و اعتبار نمایندگان و مجلس را حفظ کرده ودر طراز یک رییس جمهوری انقلابی حتما میتواند اعتبار ببخشد در دولت سیزدهم تاکنون علیرغم همه در خواستها؛  آقای دکتر لاریجانی ظاهرا خیلی تمایلی به نام نویسی برای ریاست جمهور با شرایطی که فعلا در مملکت از جهت بداخلاقی های سیاسی که وجود دارد ندارد. اما ایشان همیشه خدمتگزار مردم بوده و در هر شرایطی تمام عمر و جوانی و زندگی خودش را وقف نظام و مردم کرده است

الان هم از زیر بار مسئولیت نمیخواهد شانه خالی کند، اگر ببیند شرایط و فضای سیاسی برایش مهیا است خدمت به مردم را بر همه خواستهایش ترجیح میدهد. امیدواریم انشاالله تا زمان نام نویسی متقاعد شوند تا نظام و مردم بتوانند از این سرمایه ملی بهره مندگردند و ما هم امیدوار هستیم که یکی از گزینه هایی که می تواند شور و نشاط به انتخابات آینده ببخشد و مشارکت را بالا ببرد حضور  دکتر لاریجانی است لذا خواص وظیفه دارند برای نجات کشور از این مشکلات اقتصادی واقتدار کشور حضور ایشان را در فضای عمومی مطالبه کنند

منبع: دیده بان ایران 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر