کد خبر: 103630
A

سایت نزدیک به علیرضا زاکانی: لاریجانی در زمان مشخص روزه سیاسی اش را افطار می کند

جهان نیوز درباره نامزدی رئیس سابق مجلس می نویسد: آنطور که از فضا و از مناسبات سیاسی برمی‌آید، جامعه روحانیت مبارز، تمایل به نامزدی علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس در انتخابات پیش رو دارد و در صدد است تا سایر اصولگرایان را نیز با نظر خود همگام کند.

سایت نزدیک به علیرضا زاکانی: لاریجانی در زمان مشخص روزه سیاسی اش را افطار می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت اصولگرای جهان نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره آخرین تحرکات انتخاباتی با انتشار گزارشی تحت عنوان " تحرکات زیر پوستی«لاریجانی»/ تاکتیک انتخاباتی اصلاحات در زمین رسانه" نوشت:

آنطور که از فضا و از مناسبات سیاسی برمی‌آید، جامعه روحانیت مبارز، تمایل به نامزدی علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس در انتخابات پیش رو دارد و در صدد است تا سایر اصولگرایان را نیز با نظر خود همگام کند. چندی پیش علیرضا زاکانی، عضو جمعیت رهپویان و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در اظهاراتی با اشاره به هدف اصلی جریان سیاسی برآمده از دفتر سیاسی جامعه روحانیت مبارز به ریاست مصطفی پورمحمدی، خبر داد: «این جریان، جریان ثانوی است که فعال شده است. سلیقه این جریان ثانوی آنطور که از فحوای کلام برخی از این‌ها برمی‌آید، امثال علی لاریجانی است.»
آدرس دیگر جهت احتمال نقش آفرینی «لاریجانی» در عرصه انتخابات به موضع‌گیری جواد لاریجانی برادر بزرگ‌تر وی برمی‌گردد، او در گفتگویی پیش‌بینی کرد رقابت اصلی حول «رئیسی»، «قالیباف» و «علی لاریجانی» شکل خواهد گرفت.

براین اساس نمی‌توان با قاطعیت «علی اردشیر لاریجانی» را از سبد گزینه‌های احتمالی ریاست جمهوری بیرون گذاشت، به دلیل آنکه چه او بخواهد و چه نخواهد بخشی از جریان‌های سیاسی تمایل به کاندیداتوری وی دارند از این رو احتمال می‌رود او در حاشیه، برنامه‌های خود را جهت حضور در میدان رقابت نفس‌گیر در خرداد سال آینده آماده و در زمان معین روزه سیاسی‌اش را افطار می‌کند. به هرحال باید منتظر رویدادهای مهم در یک ماه آینده ماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر