کد خبر: 103653
A

عضو نهاد اجماع ساز: سیدحسن خمینی گفت که کاندید نمی‌شود

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با اشاره به گزارش روزنامه همشهری مبنی بر آخرین تحولات نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان و راهبرد اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کاندیدای واحد، گفت: هنوز راجع به مصادیق کاندیدا‌ها هیچ صحبتی نشده است.

عضو نهاد اجماع ساز: سیدحسن خمینی گفت که کاندید نمی‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد شریف، دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان) با اشاره به گزارش روزنامه همشهری مبنی بر آخرین تحولات نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان و راهبرد اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کاندیدای واحد، گفت: هنوز راجع به مصادیق کاندیدا‌ها هیچ صحبتی نشده است.

شریف ادامه داد: این وظیفه کمیته راهبرد‌ها و برنامه ریزی است که باید یک آیین نامه‌ای را تدوین کند و به صحن عمومی جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز) بیاورد تا تصویب شود؛ اما هیچ کدام از این‌ها صورت نگرفته است.
این عضو جبهه اصلاح طلبان ایران در رابطه با شاخصه‌های انتخاب کاندیدای منتخب هم گفت: در رابطه با شاخصه‌های انتخاب کاندیدای این جبهه، هنوز به هیچ عنوان صحبتی نشده است.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با اشاره به اسامی که در این گزارش آمده بود، بیان کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم آقایان ظریف و سید حسن خمینی اعلام کرده‌اند که کاندید نمی‌شوند؛ حال نمی‌دانم عده‌ای چگونه برای اسامی اشخاصی را اعلام و گزینه نهایی را هم مشخص کرده‌اند.

شریف افزود: اصلاح‌طلبان دیگری مثل آقایان عارف، پزشکیان، رهامی، کواکبیان و نفرات دیگری که شاید اضافه بشوند هم برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده‌اند؛ از الان نمی‌شود گفت که افراد با چه معیاری بایستی درمعرض ارزیابی قرار بگیرند و گزینه نهایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

وی در رابطه با آخرین اقدام جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز)، گفت: آخرین اقدامی که درجبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان) صورت گرفته، اقدام برای دعوت از واجدین شرایط برای ثبت نام در انتخابات شورا‌ها است؛ با توجه به زمان اندکی که تا ثبت نام شورا‌ها مانده بیشتر بحث‌ها در این راستا بوده است.

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر