کد خبر: 103695
A
دیده بان ایران؛

اصلاح طلبان از نامزدی «عارف» در انتخابات ۱۴۰۰می ترسند؟!

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم می گوید: بعد از اتفاقاتی که در اسفندماه سال گذشته افتاد بسیار جدی‌تر به مقوله انتخابات نگاه کردیم و از همین رو در بنیاد امید ایرانیان کارهایی را آغاز کردیم که نشان دهیم با عملکرد غیرقابل قبول هیئت های نظارت یا رد صلاحیت گسترده با حضور در انتخابات قهر نمی‌کنیم.

اصلاح طلبان از نامزدی «عارف» در انتخابات ۱۴۰۰می ترسند؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا خامسیان از نزدیکان محمدرضا عارف در گفت وگو با خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان مدعی شده است که "برخی از رسانه ها که نمی خواهم گرایش سیاسی آنها را بگویم و برخی از چهره های سیاسی به طُرق مختلف یک هراسی از احتمال  کاندیداتوری عارف در انتخابات ریاست جمهوری دارند و برای همین به جعل خبر و نظرسنجی روی آوردند.

وی ادامه داد: برخی رسانه ها در مصاحبه با برخی از فعالان سیاسی به طور مضحکی القائاتی را به فرد مصاحبه شونده برای تخریب عارف انجام می دهند و متاسفانه این روند از چند سال گذشته و از مجلس دهم آغاز شد و یک نوع عملیات روانی سنگینی در حال شکل گیری است که عارف در انتخابات حضور پیدا نکند. 

خامسیان افزود: این افراد می دانند اگر عارف در انتخابات حضور پیدا کند نسبت به همه افرادی که در حال حاضر به عنوان کاندیدا احتمالی در رسانه ها مطرح هستند از حیث سوابق اجرایی، مدیریتی و عملکردی یک سر و گردن بالاتر از دیگر عزیزانی است که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی مطرح است. هیچ یک از این دوستان به اندازه عارف سابقه اجرایی و مدیریتی در سطح کلان و خرد و میانی در سطوح مدیریتی مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند. تصورم این است که انتخابات ریاست جمهوری باید محلی برای محک زدن کارآمدی و عملکرد گذشته افراد از حیث سوابق اجرایی و مدیریتی باشد.

گفتنی است رئیس فراکسیون امید مجلس دهم امروز در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفت: بعد از اتفاقاتی که در اسفندماه سال گذشته افتاد بسیار جدی‌تر به مقوله انتخابات نگاه کردیم و از همین رو  در بنیاد امید ایرانیان کارهایی را آغاز کردیم که نشان دهیم با عملکرد غیرقابل قبول هیئت های نظارت یا رد صلاحیت گسترده با حضور در انتخابات قهر نمی‌کنیم.

عارف این را هم اضافه کرده است که  اعتقادمان هم بر این است فردی باید برای انتخابات بیاید که یک عقبه بسیار قوی در امور اجرایی داشته باشد.

نکته که علیرضا خامسیان هم به آن اشاره داشته و گفته است که "هیچ یک از این دوستان به اندازه عارف سابقه اجرایی و مدیریتی در سطح کلان و خرد و میانی در سطوح مدیریتی مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند."

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر