کد خبر: 103885
A
اصولگرایان علیه اصولگرایان؛

سردار محمد از پیمانکاران قرارگاه خاتم سواستفاده کرده است؟

به دنبال عدم ائتلاف سردارمحمد با محسن رضایی و خط و نشان کشیدن اوبرای محمدباقر قالیباف درباره پرونده «عیسی شریفی» باعث شده است تا اصولگرایان قبل از وخیم شدن اوضاع او را از میدان رقابت به در کنند.

سردار محمد از پیمانکاران قرارگاه خاتم سواستفاده کرده است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته حمیدرضا ترقی عضو ارشد حزب موتلفه درخصوص آخرین تحرکات انتخاباتی سعید محمد نیز اظهار کرد: "ایشان اصلا در فضای اصولگرایان مطرح نیست، فقط در فضای مجازی مطرح است و روی ایشان کار شده و کنار رفتن ایشان از فرماندهی  قرارگاه خاتم هم به دلیل انتخابات نبوده و خود ایشان هم تخلفاتی داشته که قطعا این مساله امتیازی منفی در بررسی صلاحیت ایشان خواهد بود."

اظهارنظری که بلافاصله واکنش فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را به دنبال داشت. 

محمد در پاسخ به عضو ارشد حزب موتلفه گفت: "بنده به دلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری و پرهیز از هرگونه شائبه ای از فرماندهی قرارگاه خاتم استعفا کردم و هیچ تخلفی هم از سوی من صورت نگرفته است."

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هم در واکنش به کاندیداتوری سردار سعید محمد گفته بود: «اشخاصی چون سردار سعید محمد که از چهره‌های نظامی هستند، برای ورود به انتخابات، ابتدا باید از سپاه استعفا بدهند، چراکه شائبه استفاده از امکانات سپاه را در جامعه ایجاد می‌کند، در‌حالی‌که خود سپاه این را نمی‌خواهد. سردار سعید محمد هم درحال‌حاضر از سپاه کناره‌گیری نکرده و استعفا نداده است، بلکه مشاور فرمانده کل سپاه شده است، در نتیجه اگر او می‌خواهد وارد انتخابات شود، به او خوشامد می‌گوییم، چراکه ما که نمی‌توانیم به او بگوییم که وارد انتخابات نشود. ازاین‌رو این شائبه که از امکانات سپاه استفاده شود، در جامعه ایجاد می‌شود. خود سپاه نیز چنین عقیده‌ای دارد، چراکه مردم در این حالت می‌گویند این رئیس‌جمهور سپاه است؛ بنابراین سپاه هم این را نمی‌خواهد». 

نکته ای که به نظر می رسد اشاره به فعالیت های انتخاباتی سعید محمد پیش از استعفاء داشته باشد. چرا که برخی اخبار رسیده حاکی از این است که بر اساس گزارشی که اخیراً در برخی کانال های نزدیک به جبهه پایداری منتشر شده است "سعید محمد در ۱۱۰شهر اقدام به تاسیس ستاد انتخاباتی کرده و از امکانات پیمانکاران قرارگاه خاتم به عنوان پشتیبان مالی و لجستیکی، سواستفاده کرده است."

 

هر چند دیده بان ایران مشخصاً درباره این تخلف انتخاباتی نمی تواند مطلبی را تایید و یا تکذیب کند اما به نظر می رسد به دنبال عدم ائتلاف سردارمحمد با محسن رضایی و خط و نشان کشیدن اوبرای محمدباقر قالیباف درباره پرونده «عیسی شریفی» باعث شده است تا اصولگرایان قبل از وخیم شدن اوضاع او را از میدان رقابت به در کنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر