کد خبر: 103969
A

کنعانی مقدم: نامزدهای نظامی انتخابات ۱۴۰۰ باید با هم ائتلاف کنند/ بهترین گزینه نظامی، محسن رضایی است

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان می گوید: اصولگرایان حدود ۳۰ شاخص را برای حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته‌اند و بر اساس سابقه و کارایی کاندیداها تصمیم‌گیری خواهند کرد. ارزیابی اصولگرایان هنوز روی کاندیداها نهایی نشده و منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستند.

کنعانی مقدم:  نامزدهای نظامی انتخابات ۱۴۰۰ باید با هم ائتلاف کنند/ بهترین گزینه نظامی، محسن رضایی است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین کنعانی مقدم، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان درباره فعالیت انتخاباتی اصولگرایان برای ریاست جمهوری 1400 گفت: اصولگرایان باید از چهره‌هایی که باعث ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شوند و پتانسیل حل مشکلات کشور را دارند حمایت کنند.

به گفته وی، بنده معتقدم نظامیانی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارند باید با یکدیگر ائتلاف کنند. نباید با حضور مستقل در انتخابات باعث شکستن آرا شوند.

به گفته این عضو شورای ائتلاف اصولگرایان، اصولگرایان حدود ۳۰ شاخص را برای حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته‌اند و بر اساس سابقه و کارایی کاندیداها تصمیم‌گیری خواهند کرد. ارزیابی اصولگرایان هنوز روی کاندیداها نهایی نشده و منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستند.

کنعانی مقدم معتقد است: سعید محمد نیروی ارزشی است و ویژگی‌های مختص به خود را دارد، اما شاید حداکثر در حد یک وزیر بتوان فعالیت کند. اصولگرایان باید تجربه حمایت از احمدی نژاد را به یاد داشته باشند و در حمایت از سعید محمد با احتیاط عمل کنند.

وی می گوید: با توجه به اینکه نام سردار محمد مدت‌ها به عنوان گزینه ریاست جمهوری سیزدهم مطرح بود و همچنین که باید برای حضور در انتخابات مقدماتی فراهم می‌شد، استعفا وی هم به سپاه پاسداران کمک کرد و هم به محمد تا از شائبه‌هایی که وجود داشت فاصله بگیرد.

این عضو شورای ائتلاف اصولگرایان می‌گوید که من پیشنهادم این است که اگر قرار باشد از افراد نظامی حمایت شود، بهترین گزینه محسن رضایی است. بهتر است همه به وی کمک کنند و به نفعش کنار بروند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: اگر رقیب ما قوی باشد و جریان اصلاحات هم با تمام قوا وارد گود رقابت شود، از آن استقبال خواهیم کرد. قاعدتاً باید به سمت وحدتی برویم که نامزدهای انتخاباتی ما بدون رقیب داخلی باشند، اما اگر اصلاح طلبان کنار بکشند قاعدتاً موضوع رقابت در بین خود جریان اصولگرایی اتفاق خواهد افتاد و حداقل سه نامزد خواهیم داشت.

منبع: ایمنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر