کد خبر: 104011
A

قدیری ابیانه: دشمن اگر حس کند اصلاح‌طلبان امکان پیروزی ندارند دست به تخریب انقلابی‌ها می‌زند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دشمنان کشور اگر احساس کنند اصلاح طلبان امکان پیروزی ندارند، آن وقت به تخریب نیروهای انقلابی خواهند پرداخت و مردم را به عدم مشارکت ترغیب خواهند کرد. اما اگر احساس کنند که ممکن است با حمایت آنها گزینه غربگرا رای بیاورد، آن موقع مردم را ترغیب خواهند کرد.

قدیری ابیانه: دشمن اگر حس کند اصلاح‌طلبان امکان پیروزی ندارند دست به تخریب انقلابی‌ها می‌زند

به گزارش دیده بان ایران؛  محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با فضای انتخاباتی پیش رو گفت: اصلاح‌طلبان می دانند پایگاه اجتماعی خود را به شدت از دست داده اند و نمونه اش هم انتخابات مجلس شورای اسلامی هست. البته خود آقای روحانی هم چه در سال 92 و چه در سال 96 روش تخریبی را دنبال می‌کرد و این دور هم همین کار را خواهند کرد. دشمنان کشور اگر احساس کنند اصلاح طلبان امکان پیروزی ندارند، آن وقت به تخریب نیروهای انقلابی خواهند پرداخت و مردم را به عدم مشارکت ترغیب خواهند کرد. اما اگر احساس کنند که ممکن است با حمایت آنها گزینه غربگرا رای بیاورد، آن موقع مردم را ترغیب خواهند کرد.

وضعیت از نظر افکار عمومی نسبت به اینها بهبود نیافته که بدتر هم شده است و یکی از ارزیابی‌های اینها این است که ممکن است مردم با صندوق آرا قهر کنند و علتش هم مختلف است که یکی نارضایتی از عملکرد دولت و پشیمانی از رایی هست که داده اند. همین مسئله ممکن است موجب شود که ناامیدانه شرکت نکنند ولی ما به عنوان نیروهای انقلاب معتقدیم که انتخابات 2 اثر مهم دارد که یکی این هست که هرچه مشارکت بیشتر باشد پیام بین‌المللی‌اش بهتر است و دشمن را از فکر توطئه‌ها ناامید می‌کند. من این را یک بال از این انتخابات می‌دانم و بال دوم انتخابات این هست که نیروی مناسب و خدومی انتخاب شود تا کشور را با توجه به مسئولیت‌های رئیس جمهور خوب اداره کند و مرعوب و مجذوب غرب نباشد و  ملت خودمان را باور کند و صورت مسئله و مشکلات و راه حل‌‌ها را بشناسد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر