کد خبر: 104041
A

کیهان: آذری جهرمی بهتر است وزارت را رها کند و به دنبال «ترقه‌بازی» برود

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در واکنش به اظهارات اخیر وزیر ارتباطات در همدان نوشت: به نظر می‌رسد باید آقای آذری جهرمی سودای منصب را رها کند و به دنبال همان ترقه‌بازی برود.

کیهان: آذری جهرمی بهتر است وزارت را رها کند و به دنبال «ترقه‌بازی» برود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در مطلبی با اشاره به سفر اخیر محمدجواد آذری جهرمی به استان همدان نوشت: وزیر ارتباطات در نشستی شبه انتخاباتی در همدان گفت چرا جوانانِ خیلی خیلی قدیمی را انتخاب می‌کنید و بعد خواهش می‌کنید از شما استفاده کنند؟

آذری جهرمی در جمع عده‌ای از جوانان گفت: در این جلسه شما جوانان گلایه کردید که چرا از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف کشور استفاده نمی‌شود؛ پاسخ من روشن است: انسان عاقل زورش را با التماس عوض نمی‌کند. چرا جوانانِ خیلی خیلی قدیمی را انتخاب می‌کنید و بعد خواهش می‌کنید از شما استفاده کنند؟

یک جراح برای رفع بیماری شما، عمدتا تنها جراحی بلد است. اما شاید بیماری شما با درمان‌های ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر درمان شود. مدیران قدیمی کشور، همه شیوه‌های خود را آزموده‌اند و شما نتایج را می‌بینید. باید دنبال راه‌حل‌های نو بود. یکی راه علاجش همواره استفاده از زور و اقتدار بوده، یکی را می‌گویند خوشگل است. واقعا مشکلات کشور با زور و قیافه حل نمی‌شود. با برنامه خلاقانه و شیوه‌های نو حل می‌شود. تاکید رهبری بر حضور پرشور جوانان هم برای همین است. جوانان عزیز! در یک کلام بگویم. زورتان و قدرت انتخابتان را با التماس عوض نکنید.

این اظهارات دیرهنگام در ماه‌های پایانی دولت روحانی در حالی است که آذری جهرمی، طی هشت سال گذشته وزیر و معاون همین دولت بوده است.

یادآور می‌شود وی در پستی اینستاگرامی نوشت: «مدت‌ها بود که ترقه نخریده بودم. امشب که همدان اومده بودم (برای نظارت رو پیشرفت پروژه‌هامون تو استان)، برای پیاده‌روی رفتیم میدون مرکزی شهر و بازار دست‌فروش‌ها. دیدم یه پسر جوون داره ترقه می‌فروشه، پرت شدم به ۱۷-۱۸ سالگی و چند تا خریدم. حالا دنبال زمان مناسبم».

با این اوصاف به نظر می‌رسد باید آقای آذری جهرمی سودای منصب را رها کند و به دنبال همان ترقه‌بازی برود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر