کد خبر: 104110
A

حسینعلی شهریاری: همه درباره کرونا اظهار نظر می‌کنند جز متخصصان/ روحانی به توصیه های «قاضی زاده هاشمی» گوش نمی دهد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص مبارزه با بیماری کرونا گفت: امروز همه درباره کرونا حرف می‌زنند جز متخصصان امر.

حسینعلی شهریاری: همه درباره کرونا اظهار نظر می‌کنند جز متخصصان/ روحانی به توصیه های «قاضی زاده هاشمی» گوش نمی دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی شهریاری درباره صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص دید و بازدید نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت شیوع موج چهارم کرونا در کشور گفت:صحبت کردن درباره رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا با گذشت این همه مدت از بیماری تکراری است. البته پروتکل بهداشتی تخصص آقای رئیس‌جمهور نیست که بگویند چگونه رعایت شود!

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که آگاهان به بیماری کرونا باید در مورد پروتکل‌ها سخن بگویند، اظهار داشت: متأسفانه  در حال حاضر  همه در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا  دخالت می‌کنند و  همه نظر می دهند الا کسانی که باید نظر دهند و صاحب نظر هستند.

 
 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به خدا پناه ببریم از این بی تدبیری‌هایی که انجام می‌شود. تصمیم‌گیران باید مراقبت سلامت مردم باشند تا به خطر نیافتد.

 

وی با بیان این که کرونا انگلیسی به مراتب خطر بیشتری دارد، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد بودیم که در خوزستان چه اتفاقی افتاد و کرونای انگلیسی چگونه وضعیت این استان را قرمز و خطرناک کرد.

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: اگر جاده‌ها را باز بگذارند و مردم به سفر بروند قطعا در خانه نمی‌مانند و به گشت وگذار خواهند رفت که موجب ایجاد تجمعاتی خواهد شد. نمی‌دانم چرا آقایان این‌گونه تصمیم می‌گیرند اما امیدوارم که برای مردم اتفاقی نیافتد.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا کمیسیون بهداشت و درمان رایزنی‌های برای قرنطینه شهرها در ایام نوروز داشته است، گفت: امروز مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا نماینده دارد؛ آقای دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائیب رئیس اول در ستاد حضور دارد اما احتمالاً توصیه های ایشان را آقای رئیس‌جمهور گوش نمی‌کنند.

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر