کد خبر: 104128
A

مشرق نیوز: فقر در آمریکا به مرحله انفجار رسیده است

این وب سایت خبری تحلیلی نزدیک به محافل تندرو نوشت: کسانی که «ذهنیت رابین‌هودی» دارند، تلاش خواهند کرد تا ادعا کنند که دزدیدن از ثروتمندان و بخشیدن به فقرا به مثابه «عدالت» است، اما چنین چیزی در حقیقت راهی برای توجیه بی‌قانونی افسارگسیخته در خیابان‌هاست.

مشرق نیوز: فقر در آمریکا به مرحله انفجار رسیده است

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری تحلیلی مشرق نیوز نزدیک به اصولگرایان تندرو با انتشار مطلبی که گفته است نویسنده آن یک تحلیلگر آمریکایی به نام مایکل اشنایدر است نوشت:

فقر در همه جای آمریکا به مرحله انفجار رسیده و این روند نزول اقتصادی به ویژه به کسب‌وکارهای پایین‌دستی زنجیره غذایی اقتصادی ضربه سختی زده است. با تشدید بحران اقتصادی، کسانی که در حوزه پایین‌دستی زنجیره غذایی فعالیت می‌کنند بطور فزاینده‌ای به سراغ محله‌های مرفه‌نشین می‌روند تا استیصال و درماندگی خود را سر آنها خالی کنند.

کسانی که «ذهنیت رابین‌هودی» دارند، تلاش خواهند کرد تا ادعا کنند که دزدیدن از ثروتمندان و بخشیدن به فقرا به مثابه «عدالت» است، اما چنین چیزی در حقیقت راهی برای توجیه بی‌قانونی افسارگسیخته در خیابان‌هاست.

این نویسنده آمریکایی در پایان هشدار داد: شورش، غارت، و خشونتی که تا به اینجا شاهدش بوده‌ایم، تازه آغاز راه است. وضعیت بدتری در راه است و خیلی زود سرتاسر آمریکا شبیه خیابان‌ها در بدترین قسمت‌های شیکاگو خواهد شد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر