کد خبر: 104182
A

واعظ آشتیانی: سیدحسن خمینی هیچ وقت معترض نبوده است/ اصلاح‌طلبان میخواهند یک معترضِ رادیکال را روانه پاستور کنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: « تاجایی که ما می‌دانیم آقای سیدحسن آقا هیچ وقت بحث اعتراضی نداشته است. حرف هایی زده که هر مطالبه‌گری می‌گوید!»

واعظ آشتیانی: سیدحسن خمینی هیچ وقت معترض نبوده است/  اصلاح‌طلبان میخواهند یک معترضِ رادیکال را روانه پاستور کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ انتخابات نزدیک است و اسامی متعددی به عنوان نامزدهای احتمالی مطرح شده است. فعالان سیاسی در هر جریانی نیز برای نشان دادن توان و ظرفیت‌های گزینه مورد نظر خود تا جایی که می‌توانند در مدح او گفته و می‌نویسند. مثلا روزنامه‌های اصلاح‌طلب این روزها پر شده از عکس‌های خمینی جوان و گزارش‌هایی در باره ظرفیت اجماع سازی او.


البته از آنجایی که سیدحسن خمینی سابقه اجرایی ندارد و شانسش در تایید صلاحیت نیز آنقدرها نیست که بتوان روی آن مانور دارد، طبیعی است که حامیان و طرفداران او سراغ مسائل دیگر بروند. مسائلی که بعضا با واقعیت و چهره‌ و شخصیتی که از یادگار امام سراغ داریم همخوانی ندارد. به عنوان نمونه وقتی روزنامه «اعتماد» تیتر می‌زند «معترض امیدوار» این سوال به ذهن می‌رسد که سابق اعتراضی سیدحسن خمینی چیست؟ در کدام بزنگاه چه گفته که حالا او را به این صفت معرفی می‌کنند؟!


برخی از سیاسیون البته این امر را یک تاکتیک تبلیغاتی قلمداد می‌کنند. مثلا امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا اشاره‌های مکرر به نام سیدحسن خمینی را نوعی فضاسازی سیاسی دانست. او با اشاره به اینکه «اصلاح‌طلبان یاد گرفته‌اند که با اسامی مانور دهند» گفت: «به نظر من چون گزینه‌ای ندارند، افراد و اسامی متفاوتی را پیدا و مطرح می‌کنند که فضا را گرم کرده باشند».


وی افزود: «خدا حضرت امام را رحمت کند که حتی به فرزند خود یعنی سید احمدآقا هم اجازه نمی‌دادند که وارد امور اجرایی شوند. به نظر من حتم سیدحسن آقای خمینی هم به این موضع توجه داشته و وارد انتخابات نمی‌شوند».


آشتیانی ضمن ابراز تعجب از تیتر روزنامه اعتماد مبنی بر «معترض امیدوار» که در وصف سیدحسن خمینی به کار برده شده بود، گفت: « تاجایی که ما می‌دانیم آقای سیدحسن آقا هیچ وقت بحث اعتراضی نداشته است. حرف هایی زده که هر مطالبه‌گری می‌گوید!»
وی تاکید کرد: « در مجموع بعید می‌دانم که او بر خلاف رویه امام و پدرشان وارد این عرصه‌ها شوند. به نظر من این فقط اصلاح طلبان هستند که با اسامی بازی می‌کنند».


این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: «قصد اصلاح‌طلبان این است که فردی را به پاستور بفرستند که مواضع تند و رادیکال داشته باشد اما آقای سید حسن خمینی اصلا چنین فردی نیست که بخواهد از خط قرمزها عبور کند».

منبع: ازادی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر