کد خبر: 104393
A

۱۴ فرودین ماه زمانِ رایزنی با کاندیداهای احتمالی شورا در دو لیست اصولگرایان است/ چمران ارائه لیست را تکذیب کرد

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری بخشی از اصولگرایان با هدایت شورای وحدت با هدایت چمران، پرویز سروری و حسین طلا مشغول تدوین لیستی برای شورای شهر هستند. لیستی دیروز منتشر شد که با تکذیب پرویز سروری، مهدی چمران روبرو شد.

۱۴ فرودین ماه زمانِ رایزنی با کاندیداهای احتمالی شورا در دو لیست اصولگرایان است/ چمران ارائه لیست را تکذیب  کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  اصولگرایان با دو نهاد «شورای وحدت» و «ائتلاف نیروهای انقلاب» در حال تلاش برای دستیابی به اجماع و معرفی گزینه واحدی برای انتخابات ریاست جمهوری هستند. جامعه روحانیت نیز برای این انتخابات فعال شده است.

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری بخشی از اصولگرایان با هدایت شورای وحدت با هدایت چمران، پرویز سروری و حسین طلا مشغول تدوین لیستی برای شورای شهر هستند. لیستی دیروز منتشر شد که با تکذیب پرویز سروری،  مهدی چمران روبرو شد. 

 در خصوص لیست منتشر شده (اینجا)  مهدی چمران در خصوص لیست منتشر شده در فضای مجازی سوال کرده ایم و چمران با تکذیب ارائه لیست آن را گمانه زنی رسانه ای خواند. 

وی همچنین گفت:« هنوز هیچ لیستی تدوین و منتش نشده است. برخی رسانه ها بر اساس سلیقه خودشان لیستی را منتشر کرده اند» 

از سوی دیگر یک منبع  مطلع به دیده بان ایران در خصوص تدوین لیست گفت: اصولگرایان حاضر در دو نهاد «شورای وحدت» و «ائتلاف نیروهای انقلاب»از ۱۴ فرودین ماه  وارد مصادیق و رایزنی با کاندیداهای احتمالی شورا می شوند. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر