کد خبر: 10442
A

تذکر نمایندگان به روحانی برای لزوم رعایت عدالت در پرداخت حقوق در دستگاه‌‌ها

نمایندگان پاکدشت و نهبندان در تذکری به رئیس جمهور خواستار رعایت عدالت در پرداخت حقوق به کارکنان دستگاه‌های مختلف شدند.

تذکر نمایندگان به روحانی برای لزوم رعایت عدالت در پرداخت حقوق در دستگاه‌‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس 12 دی‌ماه 95 در نوبت سوم از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

محمد قمی و نظر افضلی نمایندگان پاکدشت و نهبندان در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور اجرای عدالت و رفع تبعیض در خصوص پرداخت حقوق و اختلاف فاحش آن در دستگاه‌های مختلف شدند. 

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح علت عدم افزایش تعداد ماه‌های سرد سال به 7 ماه در قبوض گاز علی‌رغم مکاتبات و موافقت‌های داخلی وزارت نفت شد.

محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به وضعیت کارتن‌خواب‌ها که در سرمای زمستان به گورستان پناه برده‌اند، شد. 

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح علت عدم نظارت بر امر برداشت از معادن و همچنین توضیح علت عدم حمایت از بخش تولید شد. 

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد به رئیس جمهور در مورد تسریع در پرداخت حق الزحمه معلمان حق التدریس آموزش و پرورش تذکر دادند.

امیرخجسته نماینده مردم همدان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم توجه جدی به تأمین تجهیزات توانبخشی مورد نیاز معلولین کشور را متذکر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر