کد خبر: 10456
A

کیهان دوباره به "حلقه انحرافی" تاخت

روزنامه کیهان در "یادداشت روز" شماره امروز خود، یکی از فعالان رسانه‌ای طرفدار احمدی نژاد را به این سبب که از آرای بالای روحانی خبر می‌دهد، مورد هجمه قرار داده و او را "نوچه حلقه انحرافی" نامیده است.

کیهان دوباره به "حلقه انحرافی" تاخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه کیهان در "یادداشت روز" شماره امروز خود، یکی از فعالان رسانه‌ای طرفدار احمدی نژاد را به این سبب که از آرای بالای روحانی خبر می دهد، مورد هجمه قرار داده و او را "نوچه حلقه انحرافی" نامیده است. در بخشی از این یادداشت آمده است:

فرصت‌طلب لاقید، فرصت‌طلب است چه آن زمان که از خاتمی حمایت کرده و اصلاح‌طلب شده و در رقابت هاشمی و احمدی‌نژاد جانب هاشمی را گرفته و چه روزگاری که احمدی‌نژادی دوآتشه شده و چه اکنون که با نقاب حمایت از احمدی‌نژاد، منتقدان را می‌کوبد و - در شرایطی که حامیان روحانی نسبت به ناکامی وی در انتخابات به خاطر عملکرد منفی هشدار جدی می‌دهند- ادعا می‌کند روحانی بالای 24 میلیون رای خواهد آورد. فردا هم لابد اگر رقیب روحانی رای آورد، سعی می‌کند حتی‌المقدور به همان سمت ریل عوض ‌کند. این طیف ولو با تفاوت‌های ظاهری، یک سودا بیشتر ندارند، و آن اینکه مردم محکوم و مجبورند میان یکی از همین دو طایفه انحرافی و فاقد خیر برای کشور یکی را انتخاب کنند. آنها ظاهرا دو طیفند اما یک کار را با هم انجام می‌دهند. گروهی چنین القا می‌کنند که تنها چاره خروج از معضلات احمدی‌نژاد بود و طرف مقابل مدعی‌اند همه گرفتاری‌های امروز- الی‌الابد- محصول دولت احمدی‌نژاد است و هر کس خارج از شرکت ائتلافی و انحصاری «اصلاحات- اعتدال» نامزد شود، آدم احمدی‌نژاد و نماینده ناکارآمدی‌هاست! نتیجه این بده - بستان مبتذل همان است که فلان نوچه حلقه انحرافی برای نشریات زنجیره‌ای تیتر چاق کند و بگوید روحانی تنها گزینه با 24 میلیون رای است. همین تبلیغات طراحی شده، هر روز توسط شبکه انحصار سیاسی- اقتصادی مورد بحث تکرار می‌شود مبنی بر این که روحانی- و مهم‌تر از روحانی، مدل مدیریتی که به دولت اجاره‌ای دیکته شده- تنها گزینه است و هیچ جایگزینی (آلترناتیوی) حتی در تصور هم نمی‌آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر