کد خبر: 104964
A

نمایندگان مجلس انقلابی از رسانه ملی بابت «گاندو» تشکر کردند؛ از دولت انتقاد

نماینده های مجلس در جلسه علنی امروز در نطق ها و تذکرهای خود به شدت از عملکرد دولت انتقاد کرده و در برخی موارد مانند تذکر بابایی کارنامی ضمن دیکتاتور خواندن رئیس جمهور، روحانی را دعوت به استعفاء کردند.

نمایندگان مجلس انقلابی از رسانه ملی بابت «گاندو» تشکر کردند؛ از دولت انتقاد

به گزارش دیده بان ایران؛ نمایندگان موسوم به انقلابی های مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 17 فروردین) مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای که به امضای 233 نماینده رسیده است حمایت و قدردانی خود را از رسانه ملی بابت برنامه‌های نوروزی اعلام کردند. 

در بخشی از بیانیه این نمایندگان آمده است: "رسانه ملی در نوروز امسال با تولید و پخش سریال های مختلف نظیر سریال موفق و پربیننده "نون خ" که به هموطنان عزیز کرد می پرداخت و نصاب بیننده سریال های طنز را نیز جابجا کرد، همچنین با پخش سریال "گاندو" بر آگاهی بخشی و بصیرت بینندگان افزود تا مردم علاوه بر نشاط و شادابی آگاهی سیاسی خود را نیز بالاتر ببرند."

همچنین نماینده های مجلس در جلسه علنی امروز در نطق ها و تذکرهای خود به شدت از عملکرد دولت انتقاد کرده و در برخی موارد مانند تذکر بابایی کارنامی ضمن دیکتاتور خواندن رئیس جمهور، روحانی را دعوت به استعفاء کردند.

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هم در همین رابطه گفت: کرونا و گرانی، هدیه دولت در روزهای قبل از عید به مردم بود و دولت همچنان هم به این بازی ادامه می‌دهد.

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر