کد خبر: 104976
A
دیده بان ایران:

انتقاد سایت نزدیک به جبهه پایداری به سریال گاندو/ چرا یک مامور اطلاعاتی نباید بداند "FATF" چیست؟

گفتنی است پس توقف پخش این سریال از صداوسیما و انتقاد رسانه های اصولگرا از دولت به عنوان منتقد گاندو، حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور با رد این ادعا، در توییتر خود نوشت: «صریح باشید و بازی نکنید بگویید چه کسی از کجا و چه زمانی درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است؟ آیا صداوسیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته است؟»

انتقاد سایت نزدیک به جبهه پایداری به سریال گاندو/ چرا یک مامور اطلاعاتی نباید بداند "FATF" چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت تجلیلی رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری ضمن انتشار یک گزارش درباره سریال گاندو و برشمردن نقاط مثبت این سریال در ادامه نوشت:

"یکی از مسائلی که در سریال گاندو گاهی اوقات تو ذوق مخاطب می‌زند دیالوگ‌های شعاری آن است. البته در برخی از مواقع دیالوگ‌ها شعاری می‌شود. به‌عنوان مثال مخاطب قبول نمی‌کند که یک مامور اطلاعاتی نداند "FATF" چیست و از مافوق خود درباره این موضوع سوال می‌پرسد! اهداف سازندگان سریال آگاه‌سازی مردم است اما باید توجه داشته باشند که انتقال مضمون در مدیوم سینما و سریال‌سازی اقتضائات خاص خود را دارد.

اولویت باید با داستان و بیان قصه باشد نه هیچ‌چیز دیگر. مسائل سیاسی هم اگر قرار است طرح شود باید در روند داستان بیان شود نه آن که نویسنده موضوعات داغ و جنجال‌برانگیز سیاسی را در دهان شخصیت‌ها قرار دهد. اولویت دادن به بیان قصه و داستان رویکردی است که باعث موفقیت بیش از پیش «گاندو» خواهد شد."

گفتنی است پس توقف پخش این سریال از صداوسیما و انتقاد رسانه های اصولگرا از دولت به عنوان منتقد گاندو، حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور با رد این ادعا، در توییتر خود نوشت: «صریح باشید و بازی نکنید بگویید چه کسی از کجا و چه زمانی درباره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است؟ آیا صداوسیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته است؟»

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر