کد خبر: 104979
A
دیده بان ایران:

جبهه پایداری: اصولگرایان میخواهند مانع رسیدن «رسایی» به مجلس شوند/ شورای ائتلاف با اصرار از سردار کوثری دعوت کرده تا در انتخابات حضور یابد

رجانیوز می نویسد: پس از ناامید شدن از تعدد کاندیداهای مستقل در تهران، شورای ائتلاف با اصرار از سردار کوثری دعوت کرده است تا در انتخابات حضور یابد.

جبهه پایداری: اصولگرایان میخواهند مانع رسیدن «رسایی» به مجلس شوند/ شورای ائتلاف با اصرار از سردار کوثری دعوت کرده تا در انتخابات حضور یابد

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری درباره اختلاف در جبهه اصولگرایی جهت معرفی گزینه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی یازدهم و همچنین ثبت نام حمیدرسایی از سوی جریان مستقل انقلابی (جبهه پایداری در سایه) نوشت:

«پس از آن که حمید رسایی خبر از حضور قطعی خود در انتخابات میان‌دوره مجلس از حوزه انتخابیه تهران داد، تلاش‌هایی برای ممانعت از راهیابی او به مجلس توسط برخی جریان‌ها آغاز شد.
 
از جمله این تلاش‌ها تماس با افراد مختلف جهت حضور در انتخابات جهت رقابت با رسایی بود که با هوشمندی کاندیداهای جوان انقلابی و خودداری آن‌ها از ثبت‌نام، از سوی جریان مستقل انقلابی تنها یک نفر در صحنه حضور خواهد داشت.
 
اما پس از ناامید شدن از تعدد کاندیداهای مستقل در تهران، شورای ائتلاف با اصرار از سردار کوثری دعوت کرده است تا در انتخابات حضور یابد.
 
به نظر می‌رسد حضور رسایی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس به مذاق بسیاری خوش نیامده و با اصرار به ثبت‌نام دیگر کاندیداها، در صدد ممانعت از راهیابی رسایی به مجلس هستند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر