کد خبر: 104987
A

الیاس نادران: ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکردیم آیا مشکلات مردم حل شد؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولتمردان پاسخ دهند برای گرفتاری‌های مردم چه کردند؟ واقعا ببینید مملکت را به چه روزی انداختید.

الیاس نادران: ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف نکردیم آیا مشکلات مردم حل شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان، طی تذکری اظهار داشت: در حال حاضر لازم است به دولت این تذکر داده شود که هنوز ماه مبارک رمضان نیامده است، پس از الان فکری کنید تا فردا بحران مرغ و تخم مرغ مردم را گرفتار نکند و اگر هم عُرضه این کار را ندارید، حداقل به مردم بگویید.

وی افزود: یک نکته اساسی دیگر آن است که ظاهرا کرونا در ستاد ملی مبارزه با کرونا هدفمند جابه جا می شود و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در جریان باشد که چگونه کرونا از ترکیه و اروپا به داخل کشور نمی آید اما اگر مردم به عتبات و شهرهای مقدس بروند یا در مراسم مذهبی حضور پیدا کنند، کرونا می گیرند؟

نادران عنوان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا فکر می کند باید به نوعی از خودش کرونازدایی کند تا نگاهش به مسائل ملی، دینی، مذهبی، گردشگری و تفریحی عوض شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نکته حائز اهمیت دیگر آن است که امروز در وین اتفاقاتی می افتد که روی همه شئونات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور اثرگذار است و متأسفانه رفتار دولت در هشت سال گذشته ما را نسبت به این مسئله نگران تر کرده است.

وی ادامه داد: علیرغم مصوبات مجلس و تأکیدات مختلفی که شده است، هیچ یک از مسئولان در جریان اتفاقات نیستند و در آستانه انتخابات دوگانه سازی هایی در حال شکل گیری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولتمردان گفتند که ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نشود تا مشکلات حل شود که ما هم حذف نکردیم و سوال ما این است که آیا مشکلات حل شد؟ برای گرفتاری های مردم چه کردید؟ واقعا ببینید مملکت را به چه روزی انداختید، خداوند ان شاءالله هدایتتان کند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر