کد خبر: 105003
A

جعفر زاده ایمن آبادی: کاندیدای اصلاح طلبان رد صلاحیت می شود؛ بهتر از لاریجانی پیدا نمیکنند

فعال سیاسی نزدیک به لاریجانی با بیان اینکه بهترین گزینه برای جریان اصلاحات در انتخابات لاریجانی است، گفت: گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات تائید صلاحیت نمی‌شوند.

جعفر زاده ایمن آبادی: کاندیدای اصلاح طلبان رد صلاحیت می شود؛ بهتر از لاریجانی پیدا نمیکنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس دهم در گفتگویی، با ارزیابی فضای سیاسی و انتخاباتی کشور،گفت: هنوز فضای انتخابات گرم نیست و به هر دلیلی شخصیت‌ها در حال ارزیابی حضور یا عدم حضور خود در انتخابات هستند.

وی افزود: در میان همه کاندیداهای موجود، معتقدم کسی که می‌تواند اداره کشور را بهتر از همه انجام دهد، آقای لاریجانی است. هیچکس با تجربه‌تر، فهیم‌تر، توانمندتر و مسلط‌تر از لاریجانی برای ریاست‌جمهوری وجود ندارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه معتقدم اگر گروه‌های اصلاح‌طلب و اعتدالی روی لاریجانی ائتلاف کنند، بسیار خوب است، گفت: آقای ظریف یک سیاستمدار است، یک دولتمرد خوب و درست نیست که وارد عرصه شود. به نظر من لاریجانی بهترین گزینه است.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: دوستان اصلاح‌طلب هم بدانند که گزینه‌هایشان نمی‌توانند برای انتخابات تأیید صلاحیت شوند بنابراین طبیعی است که در انتخابات حضور نخواهند یافت، لذا بهترین گزینه برای این جریان لاریجانی است.

وی گفت: در جریان اعتدال گزینه‌های مورد نظر تا امروز اعلام آمادگی نکرده‌اند. معتقدم این افراد باید روی لاریجانی سرمایه‌گذاری کنند. وی دارای محبوبیت لازم است و مردم به وی رأی خواهند داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر