کد خبر: 105179
A

حمله ی تیم قالیباف به عارف /اصلاح طلب ها با نظام فرسنگ ها فاصله دارند

کانال صدای مردم نزدیک به تیم انتخاباتی قالیباف نوشت؛ خبرها حاکی از احتمال اجماع اصلاح طلبان روی محمدرضا عارف است. اما عارف کیست و چرا می توان او را بدترین نامزد اصلاح طلبان دانست؟

حمله ی تیم قالیباف به عارف /اصلاح طلب ها با نظام فرسنگ ها فاصله دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کانال صدای مردم نزدیک به تیم انتخاباتی قالیباف نوشت؛ خبرها حاکی از احتمال اجماع اصلاح طلبان روی محمدرضا عارف است. اما عارف کیست و چرا می توان او را بدترین نامزد اصلاح طلبان دانست؟ 

سال ها پس از دوران سیاه فرهنگی خاتمی، دوران طغیان گری احمدی نژاد و دوران غرب زدگی و آمریکا زدگی روحانی، نظام و مردم در آستانه یک دولت جوان انقلابی قرار گرفته اند. اما نامزد اصلی اصلاح طلبان کیست؟ 

 

۱- محمدرضا عارف تحصیلات خود را در رشته ی برق مخابرات دانشگاه استنفورد آمریکا انجام داده است. انتظار داریم یک تحصیل کرده آمریکا جلوی آمریکایی ها و غربی ها ایستادگی کند و برجام را آتش بزند؟

 

۲-محمد رضا عارف در دوران دولت اصلاحات از چهره های نزدیک به خاتمی بوده. در دولت دوم معاون اول دولت غرب گرای خاتمی بوده است، نزدیکی به یکی از سران اصلی فتنه پاشنه ی آشیل عارف است. 
۳- وقتی آقا می فرمایند دولت جوان انقلابی، چطور یک گروهک سیاسی با وقاحت سراغ کسی می رود که نه جوان است و نه انقلابی. کافی است فقط عکس های همسر و عروس های عارف را ببینید‌.‌ آیا در خانواده این نامزد ریاست جمهوری یک زن با چادر حضور   دارد؟ در دوران چنین رئیس جمهوری چه اوضاع فرهنگی خواهیم داشت؟
IMG-20210409-WA0008

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر