کد خبر: 105215
A

کنایه تند رئیس جمهوری به «ایرج حریرچی»/ اینکه نمی‌شود هر کسی در تلویزیون هر چیزی که دلش می خواهد بگوید/ فیلم

روحانی گفت: ما یک ستاد هستیم و وقتی تصمیم می‌گیریم همه با هم مسئولیم و همه باید از آن تصمیم حمایت کنیم. چندصدایی جز اینکه به دست ضدانقلاب و ایران بهانه می‌دهیم هیچ کار دیگری نیست و در کنار آن باعث خسته شدن کادر درمان می‌شویم.

کنایه تند رئیس جمهوری به «ایرج حریرچی»/ اینکه نمی‌شود هر کسی در تلویزیون هر چیزی که دلش می خواهد بگوید/ فیلم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در مبارزه با کرونا همه باید یکصدا باشیم، اظهار کرد: روزها و هفته‌های سختی در پیش رو داریم بنابراین نباید چندصدایی در این زمینه باشد. اینکه ما برای ستاد ملی کرونا یک سخنگو انتخاب کردیم برای جلوگیری از چندصدایی است. اگر بنا باشد هرکسی در تلویزیون مصاحبه کند و هر حرف و بیانی به کار بگیرد که نمی‌شود.

رییس جمهوری اضافه کرد: ما یک ستاد هستیم و وقتی تصمیم می‌گیریم همه با هم مسئولیم و همه باید از آن تصمیم حمایت کنیم. چندصدایی جز اینکه به دست ضدانقلاب و ایران بهانه می‌دهیم هیچ کار دیگری نیست و در کنار آن باعث خسته شدن کادر درمان می‌شویم.

گفتنی است با شدت پیدا کردن شیوع کرونا در کشور هفته گذشته ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در صداوسیما و در پاسخ به این سوال که چه فرد یا افرادی مخالف لغو سفرهای نوروزی بوده‌اند هم گفت: «خیلی شفاف می‌گویم که نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم». 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر